[Trance] Yanave feat. Amphiby - Subjective

SonOfAPitch

Nieuwkomer
Hallo allemaal! Dit is pas de tweede keer dat ik iets post op dit forum, de vorige keer ging het over mijn nummer "Lunica" onder de SonOfAPitch naam. Sindsdien is er van alles gebeurd. Deze track werd getekend door Afterglow Records, samen met een nieuwe track "Nemo '03". Ook heb ik eind 2003 een deal gewonnen bij Made In England met mijn remix van Solarstone vs. Scott Bond's "Naked Angel". Dit jaar staan er ook nog eens twee releases gepland op Deep Blue Records van Solarstone, namelijk Bobina - "Lazy world" (SonOfAPitch remix) rond september en Yanave (mijn nieuwe naam) - "Amethyst/Obsidian" rond oktober.

Anyways, ik heb afgelopen dagen een nieuwe track gemaakt met een vriend van mij, Maarten van Bergen, en we zijn er erg tevreden over. Ik weet wat sommige mensen gaan zeggen: "cheesy" maar dat vind ik ook wel, maar toch een lekker nummertje. ;) Het is gemaakt met de volgende VSTs:

- Native Instruments FM7
- Native Instruments Pro53
- Native Instruments Absynth 1.3
- Superwave P8
- Triangle II
- Plus nog een zooi soundfonts

En FruityLoops 3.5 slechts voor het arrangementwerk, lekker makkelijk in gebruik, hehe :D

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden: http://home.aim.hsbrabant.nl/s128070/demo/Yanave_feat_Amphiby-Subjective_lofi_demo.mp3

P.S. Dit is nog een versie zonder veel FX sweeps etc. Dat komt er later nog bij natuurlijk! Beetje meer sfeer kan altijd...

Latuhr,
Jan

Goed gedaan....:okdan:

Tegenwoordig veel nieuw jong Trance talent uit Nederland die bestwel succes hebben zeg! haha, Ja de track klinkt zeker wel lekker, alleen ik vind het zo'n standaard lead-sound. Ik ben een trance-liefhebber hoor! Maar ik hou toch meer van die originele leadjes. Voor de rest top trackie!

Tim

Back