Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Br@mbo
Ik betaal voor een geluidskaart, ik betaal voor een keyboard, en dan ga ik er vanuit dat het werkt!

tsja, je wil toch niet winamp lopen hebben als je cubeest? die programmas proberen dezelfde driver aan te spreken, en daar komen natuurlijk brokken van. sluit dus winamp af voor je cubase opstart hé.Origineel geplaatst door Br@mbo
Nu werkt alles naar behoren, maar ( nu met de Phase 22 ASIO drivers ) als ik cubase opstart dan blokkeert mn winamp
geen probleem, ik sluit cubase tijdje later weer af, start winamp op... winamp kan nietmeer afspelen
ligt dat aan die ASIO drivers ?
en zo n reacties zijn nergens voor nodig. je merkt nog wel dat er veel kleine dingetjes kunnen misgaan met audiocards, pcs, software, midi shit, enzovoorts. zaak is dan om rustig uit te zoeken wat er misgaat, al kan dat veel moeite (bloed, zweet en tranen) kosten. qua pc config is dit een goeie starter: http://www.musicxp.net/Origineel geplaatst door Br@mbo
effe een nieuwe geluidskaart aanschaffen????
kerel, ik ben veertien en het geld wordt niet naar mn hoofd gegooid.
Ik betaal voor een geluidskaart, ik betaal voor een keyboard, en dan ga ik er vanuit dat het werkt!
Is er echt niemand die een oplossing kent ?