Beno Maldeno
Ingeburgerd
Zou iemand eens kunnen laten horen hoe die vocoder van de Ion kllinkt ? Ik heb wel demootjes gehoord van de Ion maar niet van de vocoder. B.v.d.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel
volgens mij hebben de heeren het over discodsp's discovery (http://www.discodsp.com/discovery/)

Origineel geplaatst door Prophet
Nog niet bijna.......![]()

Origineel geplaatst door The Q
Tip: Die knopjes op dat apparaat zijn bedoeld om mee te stoeien en kunnen er iets als een geluid naar jouw smaak uit te toveren als je ze juist gebruikt. Wat effecten erbij en hij eet elke andere wannabe VA voor z'n ontbijt
Origineel geplaatst door demian
Toch blijft een NordLead 1 of 2 maar 2 oscillators houden en weinig golfvormen per oscillator.
Dat vind ik zelf een van de grootste mins aan de Nord's.
Origineel geplaatst door The Q
Met 2 oscìlators is het prima bassen bouwen hooor, daar heb ik echt geen 20 golfvormen voor nodig.
Met 1 oscilator (blokgolf) en het filter van de Nord kan je al mooie basisbasjes bouwen, dat heeft alles met je eigen skils te maken en niets met de "beperkingen" van een Nord hoor. Daar doen zelfs 20 oscilators en evenzoveel golfvormen niets aan af.
Origineel geplaatst door Roel
dan weet ik het ook niet
)
) Ik heb er 799 voor betaald! Origineel geplaatst door dj_jochen
vandaag naar de musicstore in keulen geweest om daar eens wat synths te gaan vergelijken... De ion viel me beter in de smaak dan de nordlead 2X. Ik heb de Ion dus gekocht! leuk ding! Heb trouwens een mooie deal gekregen omdat de kartonnen doos van de ion beschadigd was (who cares anyway) Ik heb er 799 voor betaald!
![]()

Origineel geplaatst door bikkel
Je bent gewoon synthziek. Je wilt gewoon hebben hebben hebben. Je verzint gewoon een smoes om een nieuwe te mogen kopen.
Geeft niet hoor. Join the club!![]()

Origineel geplaatst door bikkel
Je bent gewoon synthziek. Je wilt gewoon hebben hebben hebben. Je verzint gewoon een smoes om een nieuwe te mogen kopen.

wellicht is dat de reden van de aandoeningminder dan vele forumleden hier![]()