• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

soundman in-oor mic systeem voor binaural opnames

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
originalkopf-mikrofon

zie http://www.soundman.de voor details.
dit is de 'classic' versie met A3 adapter. Heb je minidisk player, kun je direct gaan soundpeepen. Het lijken precies gewone oordoppen. Maar ondertussen.... ben je het hele concert aan het opnemen en ben je zo langs de security gelopen ;)
James Bond z'n shait is er niks bij.

Nouja en bovendien dus binaural opnemen. Sjus ech, manne!

Standaard met extra oorkapjes en buitenkant kapjes, en 2 batterijen voor de A3 pre-amp. Kan dus vanaf de preamp meteen op de lineingang van je MD/DAT/bandrecorder of weet ik het, geen mic ingang nodig.

Ik wil er 200 euro voor vragen. Anders houd ik 'm maar, je weet nooit waarvoor het nog 's goed kan zijn.
2 keer gebruikt, in mooi houten doosje en daarin oordopjes in zo'n oprolgeval en plek voor de adapter.

Niet dat het niet goed is trouwens, fantastisch binaural geluid! Voor serieus geinteresseerden kan ik een opname on-line zetten.
Gewoon weer ' s VEEL te impulsief en blind voor prioriteiten aangeschaft; vandaar. Jullie kennen me onderhand.

okay.

150 euro, moet gewoon weg. Nieuwprijs was 219.

Kan opgestuurd worden. Een dergelijk systeem is ook gebruikt door Freefarm voor hun "audio tourism".
Direct aan te sluiten op line-ingang van je minidisk, and you will find yourself sound-peepin'.

FOTO

Nauwelijks gebruikt; zo'n 5 tot 10 keer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back