hallo

illiqual

NO=ON
goedendag,
zit al een tijdje op het forum maar nog steeds undercover, altijd geleerd eerst luisteren voor je iets zegt,
Na, wordt het nu maar tijd om uit de kast te komen.
Mijn nick is sedahsays; ik ben kunstenmaker vooral op het obscure ritmische sonoregebied, en schilder in verf en video.
Eerst werkte ik met software maar sinds een tijdje heb ik een wally xt gekocht en wally en ik zijn sinds die tijd onafscheidelijk, where wally wanders....i follow.
I'm hooked ik weet het zeker.
Daarnaast nog wat fxjes en samplertje Korg es1, eerste aankoop ooit gaat nooit meer weg, superding.
Woon in het zuiden, heb een heerlijk atelier/geluidshok samen met een kompaan in een oude ,moemoemama we maken domovla....., boerenschuur.
We luisteren af op fantaschtische jbl 4425's en twee vintage.... super....fantastisch....ach mfb 587 philips. jum hoog en laag .... precies goed.
o, en voor ik het vergeet reez ghazala..... ik circuit bend men eige en ongluk

heb gelijk wel wat vraagjes en die post ik dus wel accordingly.

zo het hoge woord is er uit, Goodday.

:doei: & :biertje:

nog nooit zo'n vage & toch boeiende intro gelezen.....

met software verf op een video smeren...... DAT is de ware kunstenaar !

welkom hier ! :biertje:

Hai, welkom!

Ja, een XT......daar kan geen software tegenop (maar dat is mijn mening). Ook erg herkenbaar dooir z'n EK-kleurtje natuurlijk (tenzij je een zwarte hebt), maar het gaat om wat er binnenin zit.

Ik heb nog steeds geen idee wat er nu met Waldorf allemaal aan de hand is (of ze inderdaad failliet zijn) maar het is doodzonde als je het mij vraagt....ze maakten lekkere eigenwijze apparaten.

Viel SpaB op het 4rum in ieder geval!

een heel hartelijk doch vochtig welkom uit Geldrop :biertje:

Back