• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analogue Solutions Vostok modulaire koffersynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Ik heb 'm nieuw gekocht en heb 'm iets van 1 of 2 weken in huis. Het is een leuk compleet ding, maar ik merk gewoon (weer) dat ik de vele modulaire mogelijkheden niet of nauwelijks gebruik. Ik maak meestal een standaard patch.
Daarom bied ik hem maar weer te koop aan, ik vraag er 1250 voor, of iets leuks te ruil of inruil (leuk vind ik een analoge synth of een goede VA-synth).
De normale nieuwprijs ligt boven de 2000 euro (2200 of zo, heb ik er niet voor betaald), ik denk dat de prijs daarom erg scherp is.
Ik vind de Vostok leuker en completer dan de A100 basis2 die ik ooit had. Hij heeft oa een matrix-patchpin veld, een joystick met X en Y as, een analoge sequencer (8 stappen met draaiknoppen) 2 vco's en een wavetable oscillator, lowpass/hihgpassfilter, ringmodulator etc etc.

Uiteraard zijn er voldoende (20) pins bij. Deksel van de koffer en manual ontbreken ook niet.

even een schopje, met een bescheiden vraag. heeft iemand op het forum de vostok wel eens bespeeld? of, bezit iemand van het forum misschien een vostok?

deze mag op slot. bedankt.

enneh.. matt,
mag ik nog een keer de polymorph omhoog schoppen?? die is ook erg leuk joh, ik gun het de mensen hier zo....
ah..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back