[TRACK] Goed gemastered?

Wil ik graag doen, maar om de een of andere reden werkt deze link niet. Ik heb even 'mastered.mp3' er af gelaten en kom dan op een zwart scherm terecht met jouw logo op, maar dat was het dan...:confused:

wat klinkt dit grappig!
:dubbel:

Origineel geplaatst door hermax
Wil ik graag doen, maar om de een of andere reden werkt deze link niet. Ik heb even 'mastered.mp3' er af gelaten en kom dan op een zwart scherm terecht met jouw logo op, maar dat was het dan...:confused:

Hij hoort te werken. Bij mij werkt het iig. probeer eens de link te plakken? Anders weet ik het ook niet :)

Origineel geplaatst door Nouveau
wat klinkt dit grappig!
:dubbel:
Dit soort replys zijn echt een aanwinst voor synthforum. Bedankt.

Ik zit @ work met koptelefoon en klinkt in ieder geval lekker helder.

Re: [TRACK] Goed gemastered?

Origineel geplaatst door retrophreakcom
ik ben bezig met een loungetrack en vraag me af of ik het masteren een beetje door begin te krijgen

Bedoel je mixen of masteren?

Van masteren ken ik niks, maar qua mix vind ik het wel ok. De bassdrum mist wel wat punch. Voor de rest vind ik de geluiden mooi gespreid, ik ben benieuwd naar de volledige track ...

Origineel geplaatst door omc
Dit soort replys zijn echt een aanwinst voor synthforum. Bedankt.

Ik zit @ work met koptelefoon en klinkt in ieder geval lekker helder.

Het ging ook over het nummer van retrophreakcom en niet van jou... altijd in de belangstelling willen staan:r

Het ging ook over het nummer van retrophreakcom en niet van jou... altijd in de belangstelling willen staan:r

hij heeft het over hoeveel je zegt. niet wat je zegt. je weet wel. een mening onderbouw je meestal met argumenten. maargoed. ik wou er niet op reageren. verspilde moeite. maar kom toch even op voor omc.

hij klinkt wel redelijk scherp, ik zou hem een beetje ingebonder maken zodat het wat warmer klinkt

men persoonlijke benadering

De geluiden zitten mooi en helder in het stereobeeld. Er zit een beetje te weinig bottom in, vind ik (maar ik luister dan ook maar op het werk). Ik zou wel de galm op de maracas of hihats iets minder zetten want dit geeft een klein beetje een dichtslibbend effect (maar da's natuurlijk geen mastering issue).

Maar het geheel klinkt al lekker ... ik denk dat je de kneepjes beter kent dan ik ;)

:okdan:

:doei:

ooee, ik kan het toch weer niet laten:

retrophreakcom: hardstyle :stupid
of was je die weer vergeten?

maar je trek, ik vin hem wat schelletjes over het algemeen inderdaad. Iets voller mag het geheel wel.

:confused:

:kont:

Hey fuse, de vorige keer dat je m'n track remasterde vond ik het er niet echt beter op worden...

maar deze keer wel :okdan:

Misschien zou de bron nog een baslijn toe kunnen voegen (denk dat dat ook wel het vervolg is) -> het is nu opbouwend en ik hoor een vervolg in mijn hoofd.. booom tjak boem boem.. tjak.. (met baslijntje ertussen, pom pom pom).. jaa
leuk trackje :-D

en mp3's kun je niet nog een keer masteren. en al het top hoog is pleite door fuse.

qua kleur midden en laag is al beter dat wel.

Bij mp3's wordt al het hoog boven 15Khz afgekapt. Vergelijk orgineel maar met mijn versie.
En d'r zitten zat leuke verschillen in. ;)

Dat had ik al geschreven fuse, ghehe.

Ruimte verdeling is al beter ja.

Back