909...808...303...Moog shirts

dione

hardkoor
Bij Shakedown ( Nieuwedijk,Amsterdam...t.o. Midtown ) verkopen ze shirts van 909,808,303,Moog etc.....je kunt daar zelf kiezen welke opdruk je op welk soort shirtje of truitje wilt,klaar terwijl u wacht...8)

Nee,dit is geen spam.....maar misschien wel leuk voor de freaks....;)

Ik heb vandaag een 909 shirt gekocht,met een 909 plaatje achterop....joepie,nou hoor ik erbij...:D

:biertje:

Maar wat is er nou zo cult aan de DR 202 ?
Nog ff en mensen gaan met JV-1080 op hun shirt lopen :D

zelf designen kan....

kost iets van 20 eurootjes of zo...

Tsja....

:D

Attachments

• sfmoog.gif
    sfmoog.gif
    5,2 KB · Bekeken: 107
Fok. Gaaf!

Ik zeg:

http://www.fotoshirt.nl/

Die prints zijn echt goed. Je kan wassen wat je wilt, maar er wordt niet op maar in geprint dus je krijgt ze er niet af. Moet je alleen ff in conclaaf of hij ook op andere t-shirts dan alleen z'n eigen witte print...

Yoozer... Als je van die TM een NL maakt dan laat ik er meteen eentje maken! :)

TOP!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

TOP!

Voor fotoshirt wel ff 200dpi aanleveren... Die zware kwaliteit t-shirts is echt tof, die prijs is het wel waard...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

TOP!
Zie aanhangsel - ze zitten er in alle gangbare vectorformaten in. Dus digitaal aanleveren, nooit te lage resolutie, werkt -altijd-.

Attachments

• logo_synthforum_moogstyle.zip
    75,5 KB · Bekeken: 84
Ha Johnny, ik wil er óók wel eentje (twee, drie) ... laat er meteen een aantal maken! 8)

@ Yoozer: mes compliments!

Doe mijn dan ook een XL Johnny. Het mag wat kosten hoor. :)
Dat zo'n ding na een paar keer wassen nog goed te dragen is.
(als ik vooruit moet dokken lamaar weten)

@Yoozer, hij is echt vet!

@Yoozer: STRAK! Ziet er vet uit! Ik download het bestandje zeker, kijken of er in Leiden een zaakje is die hier iets mee kan..:okdan:

Het ljikt me leuk als de mods gewoon een grote partij SF-shirts gaan laten maken en dat je die dan hier kan bestellen.
Volgens mij gaat dat lopen als een trein! Het lijkt me wel leuk dan om die shirts te spotten op events enzo... :)

Origineel geplaatst door Flesje
Het ljikt me leuk als de mods gewoon een grote partij SF-shirts gaan laten maken en dat je die dan hier kan bestellen.
Volgens mij gaat dat lopen als een trein!
dat idee bestond reeds al... voor een tijdje terug... nooit iets geworden geloof ik...

Back