Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door senso
Als je ze alle twee tegelijk neemt zijn het inderdaad wel wat veel verschillende fontjes en kleuren.
Maar ik geloof niet dat dat de bedoeling is.![]()

Origineel geplaatst door camiel
Ik ken die sjop ook daar in Amsterdam. Kep ook inmiddels daar 2 shirts gehaald, van de 303 en de 909...........maar wees gewaarschuwd! helaas vallen de knoppen ook van het shirt af en niet alleen bij de 909 dus.................
Origineel geplaatst door n0_key
Ik zeg:
http://www.fotoshirt.nl/
Die prints zijn echt goed. Je kan wassen wat je wilt, maar er wordt niet op maar in geprint dus je krijgt ze er niet af. Moet je alleen ff in conclaaf of hij ook op andere t-shirts dan alleen z'n eigen witte print...
Origineel geplaatst door mc_kwok
Hier nog wat coole shirts
http://s00100405.shop.auctionweb.info/default.php?cPath=3&sort=2a&page=2

ook kon je enkel een tekening, en geen foto van die shirt zien... ook lijken ze goedkoop, maar ze rekenen een massive 9,90euro aan verzending en verwerking :confused:

Origineel geplaatst door Maks
die t-shirts van shakedown zien er nogal goedkoop uit percies...en dan bedoel ik niet de prijs![]()
Origineel geplaatst door UndErdOg
Dat valt heel erg mee hoor, ik heb daar inmiddels een jaar geleden een shirt met Atari opdruk gekocht, en de opdruk en kleur zijn nog in perfecte staat.....(en ik gebruik niet eens robijn...)

Origineel geplaatst door UndErdOg
Dat valt heel erg mee hoor, ik heb daar inmiddels een jaar geleden een shirt met Atari opdruk gekocht, en de opdruk en kleur zijn nog in perfecte staat.....(en ik gebruik niet eens robijn...)

Origineel geplaatst door dione
mijn 909 shirt is ook nog prima....
en elke keer als ik dat shirt aanheb krijg ik weer reacties....nadeel is dat er wel eens dronken mensen zijn die denken dat het een echte is en op mn rug gaan rammen in de hoop dat er geluid uitkomt...![]()

haha lachen
ik krijg er gewoon zin voor om er een te kopen
![]()
hebben jullie deze ?
staat er ook nog 'tr909' op de achterkant?
ik heb 1 met groot 'tr-909' op de voorkant en een plaatje van een 909 op de achterkant...
van shakedown?
Yep....