909...808...303...Moog shirts

Origineel geplaatst door senso
Als je ze alle twee tegelijk neemt zijn het inderdaad wel wat veel verschillende fontjes en kleuren.
Maar ik geloof niet dat dat de bedoeling is. :D

Ai, my bad... wrong day to stop sniffing glue... :D

Ik ken die sjop ook daar in Amsterdam. Kep ook inmiddels daar 2 shirts gehaald, van de 303 en de 909...........maar wees gewaarschuwd! helaas vallen de knoppen ook van het shirt af en niet alleen bij de 909 dus.................

Dus voor degene die nog knoppen zocht voor zijn 909, ik heb er nog een paar! ze zijn wel een beetje slappies.............

mossels,

Camiel

Origineel geplaatst door camiel
Ik ken die sjop ook daar in Amsterdam. Kep ook inmiddels daar 2 shirts gehaald, van de 303 en de 909...........maar wees gewaarschuwd! helaas vallen de knoppen ook van het shirt af en niet alleen bij de 909 dus.................

Raar, het 909 shirt van mij dat daar vandaan komt houdt het lang vol. Goede print al zeg ik het zelf. Wellicht heeft de houdbaarheid v/d print ook met het shirtje te maken.

Das waar ook, die 909 is ok, die heb ik het langst en is nog netjes. Maar die 303 van een paar maanden oud is ronduit slecht. Maar ja, ff terug naar de winkel voor garantie zit er niet in.............dan ben je weer uren verder, hehehehe

Maar 1 ding is zeker, het zijn toffe shirtjes!

Synthforum t-shirt

Synthforum t-shirt

Origineel geplaatst door n0_key
Ik zeg:

http://www.fotoshirt.nl/

Die prints zijn echt goed. Je kan wassen wat je wilt, maar er wordt niet op maar in geprint dus je krijgt ze er niet af. Moet je alleen ff in conclaaf of hij ook op andere t-shirts dan alleen z'n eigen witte print...

Fotoshirt is geen optie als je een zwart shirt wilt. Foto's kunnen namelijk alleen op wit c.q. heel lichte shirts gedrukt worden.

Er zijn 3 druktechnieken:
1) zeefdruk (erg duur, zeker bij kleine oplagen, maar redelijk duurzaam. Multicolour mogelijk, maar nog duurder)
2) fotodruk / wax-transfer (alleen op lichte shirts, maar full colour mogelijk. Niet zo enorm duurzaam, afhankelijk van de kwaliteit. Goedkoop.)
3) vinyl druk (Alleen monochroom maar alle kleuren mogelijk, dus ideaal voor een logo. Niet zo erg goedkoop, maar al vanaf 1 stuks erg mooi. Minstens net zo duurzaam als fotodruk.)

Er werd gezegd dat een shirt niet duurder hoeft te zijn dan 10 euro.
Da's niet waar: een goed shirt kost al bijna 10 euro zonder opdruk.

Als er mensen zijn die zo'n Synthforum shirt willen als vinyl druk, dan kunnen ze contact met mij opnemen.
De kosten, schrik niet, zijn dan wel ca. 18 euro/stuk. Maar dan mag je zelf een kleur kiezen.
Zelfs zilveren opdruk is mogelijk!

Overigens, bij meer dan 10 exemplaren met gelijke kleuren is zeefdruk interessant aan het worden.
Maar dan is zilver natuurlijk niet meer mogelijk.

nog iemand goeie tips voor 303/808/909/Moog shirts?

had er net zo goed als een bestelt (een bruin 909 rhythm composer shirt) op http://s00100405.shop.auctionweb.in...&sort=2a&page=2 maar verandere van gedacht... ik bedacht dat bruin me niet zo stond, had eerder en net al een hoop fatboy slim t-shirts besteld dus mijn financieel geweten begon te spelen etc:P ook kon je enkel een tekening, en geen foto van die shirt zien... ook lijken ze goedkoop, maar ze rekenen een massive 9,90euro aan verzending en verwerking :confused:

de tshirts op sonicstage.com hebben geen small's=(

die t-shirts van shakedown zien er nogal goedkoop uit percies...en dan bedoel ik niet de prijs:P

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Maks
die t-shirts van shakedown zien er nogal goedkoop uit percies...en dan bedoel ik niet de prijs:P

Dat valt heel erg mee hoor, ik heb daar inmiddels een jaar geleden een shirt met Atari opdruk gekocht, en de opdruk en kleur zijn nog in perfecte staat.....(en ik gebruik niet eens robijn...)

Origineel geplaatst door UndErdOg
Dat valt heel erg mee hoor, ik heb daar inmiddels een jaar geleden een shirt met Atari opdruk gekocht, en de opdruk en kleur zijn nog in perfecte staat.....(en ik gebruik niet eens robijn...)

bedoelde ook vooral de bedrukkingen enzo... neem de 808 shirt bvb... ziet er vrij on-pro uit vind ik persoonlijk... bij deze is het ook jammer dat je het oland 'logo' ziet staan, maar omwille van copyrights is dat er dan zo onsmakelijk verfromfraait opgedrukt...=)

Origineel geplaatst door UndErdOg

mijn 909 shirt is ook nog prima....

en elke keer als ik dat shirt aanheb krijg ik weer reacties....nadeel is dat er wel eens dronken mensen zijn die denken dat het een echte is en op mn rug gaan rammen in de hoop dat er geluid uitkomt...:D

Origineel geplaatst door dione
mijn 909 shirt is ook nog prima....

en elke keer als ik dat shirt aanheb krijg ik weer reacties....nadeel is dat er wel eens dronken mensen zijn die denken dat het een echte is en op mn rug gaan rammen in de hoop dat er geluid uitkomt...:D

Bij mij is op feestjes ook al meermalen een floppy met cubase in mn mond gestopt 8o)

haha lachen
:)

ik krijg er gewoon zin voor om er een te kopen
:{

hebben jullie deze ?

staat er ook nog 'tr909' op de achterkant?

Origineel geplaatst door Maks
haha lachen
:)

ik krijg er gewoon zin voor om er een te kopen
:{

hebben jullie deze ?

staat er ook nog 'tr909' op de achterkant?

ik heb 1 met groot 'tr-909' op de voorkant en een plaatje van een 909 op de achterkant...

Origineel geplaatst door dione
ik heb 1 met groot 'tr-909' op de voorkant en een plaatje van een 909 op de achterkant...

van shakedown?

Je kan daar ook gewoon vrij goedkoop zelf een opdruk kiezen, maken ze em ter plekke voor je, 10 minuten hooguit, kan je in de tussentijd Midtown even induiken

Back