MiniMoog op MP ... argh

The Q

out in the fields
Een Mini op MP
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/moog/1081.htm

Persoonlijk vind iik het heiligschennis om het ding over te kalken met grijze verf ... en er dan ook nog eens 2500 voor vragen.

Misschien iets voor onze MiniMoog restaurateur anex meubelmaker Leo? :D

Ja, haha, ik had hem ook al gespot. En het is nog een vaste "minimum"prijs ook! Ik denk dat die man nog in het gulden-tijdperk leeft.

En wat die kleur betreft........smaken verschillen, en dat is in dit geval maar goed ook :D

Origineel geplaatst door C-Code
oooowww mijn god...wat ziet dat er pijnlijk / afschuwelijk uit......wie schildert zn minimoog nu zilver ???
Dat is inderdaad heiligschennis en 2500 euro krijgt die er nooit voor !!!

De kleur... dat valt wel mee. Maar de prijs? Daar koop ik liever een Jupiter 8 voor.
Yoonchi.

Ik snap die gozer ook niet helemaal. Hij heeft ook op MP zijn MS2000 voor €850,- aangeboden. En wat heeft hij erover te zeggen? Ik citeer:

"eigenlijk de MS20, SQ10 en VC10 in één!
met dan ook nog MIDI natuurlijk."

Grappenmaker! 8o) 8o) 8o)

Zie alle advertenties Korg ps 3100 prijs 7500 euro :D en moog ziet er niet uit :dubbel:

En ja, die kleur van die Minimoog..... Laat die gast maar niet het Rijksmuseum in, strax gaat hij De Nachtwacht overschilderen omdat hij de kleuren zo saai vindt.

Origineel geplaatst door molecular

Grappenmaker! 8o) 8o) 8o)

Hey !!! :duivels:

Hij heeft gelijk !!!!

;) :D

Origineel geplaatst door Bass
Hey !!! :duivels:

Hij heeft gelijk !!!!

;) :D

Hehehe :)

Even helemaal los van de eigenschappen van die MS2000: € 850,- durven te vragen voor een tweedehands apparaat waarvan de vernieuwde versie nieuw minder (€ 799,- bij Feedback) kost vind ik gewoon echt schaamteloos.

Hehehe :)

Even helemaal los van de eigenschappen van die MS2000: € 850,- durven te vragen voor een tweedehands apparaat waarvan de vernieuwde versie nieuw minder (€ 799,- bij Feedback) kost vind ik gewoon echt schaamteloos.

Ach hij kan vragen wat ie wil .........hij krijgt het toch niet :kont: :dubbel:

Als hij echt in die redenering gelooft heeft hij misschien ook wel een MS20 voor E 285,-. Dan wordt het wel weer interessant natuurlijk.....tenzij die knalgeel gespoten is :D

hij zal toch niet het faillissement van de firma moog bedoelen??

ik zou 'm best weer mooi willen maken, maar de 'inkoopprijs' is wat aan de hoge kant.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Als hij echt in die redenering gelooft heeft hij misschien ook wel een MS20 voor E 285,-. Dan wordt het wel weer interessant natuurlijk.....tenzij die knalgeel gespoten is :D

Ha, een knalgele MS20!! Yoehoe, dat lijkt me best wat! Ga ik ook es proberen... wordt ie nog geiler dan die al is
is iig beter dan dat saaie grijs van die moogy

mensen ff rustig aan he ik ken deze meneer

hij heeft in het verleden nog wat polysix synths bij ons laten maken
ik kan een ding wel zeggen dat de spullen wel helemaal ok zijn aangezien ik nog wel weet dat hij er erg zuinig is op zijn spullen en volgens mij is hij de eerste eigenaar van deze spullen

iemand die zo'n ding wil hebben heeft het geld er ook wel voor over
deze discussies zijn al zo vaak geweest dat de prijs te hoog is van spullen en vaak de mensen die het hard schreeuwen dat de prijs te hoog is hebben zelf niet eens geld om op hun naad te krabben dus waar maken we ons weer druk om.

die minimoog voor 500€ komt gerust wel weer dan kunnen we weer met zijn alle vechten wie hem het eerste heb en dan word hij van zelf wel weer doorverkocht voor meer

zo simpel is dat

accepteer toch eens de vraagprijzen en als het je te veel is dan wacht je op de volgende
einde draad lijkt me of we kunnen nog wel verder praten over de kleur van de minimoog ik heb nog nooit een zilveren gezien

trouwens mijn kleur niet

Origineel geplaatst door matrixxx
iemand die zo'n ding wil hebben heeft het geld er ook wel voor over

Sorry hoor, maar ik denk dat niemand nog € 2500 geeft voor een minimoog.

En de kleur vind ik persoonlijk ook erg slecht. Liever een mooi houtkleurtje.

Laten we wel zijn dat 2500 euro gelijk staat aan een nieuwe Mini Moog Voyager.
Deze prijs is buiten proporties voor een overgespoten Mini. Hoe "zuinig" je er ook op bent, dit doe je niet met zo''n machientje.

Leo verkocht de zijne voor 1600 euri meende ik en Synthiaks voor 1700 dat is een hele mooie prijs voor een mini in goeie staat IMO.

Back