nieuwe waldorfs

feindbild

!TKRÓKT!
2 ex-medewerkers van waldorf hebben de toestemming gekregen om nog wat reststock aan nieuwe waldorf synths aan te bieden. hierzo

vertaald staat er dit:

ism de firma stadler electro (2 voormalige waldorf werknemers) regelt audio-workshop.de de verkoop van diverse waldorf synths. het gaat hierbij om nieuwe apparaten in de originele verpakking die onder garantie vallen. opgepast! er is slechts een beperkt aantal stuks beschikbaar, want het gaat hier om overblijvende stock!! de apparaten kunnen eventueel minimale optische gebreken zoals kleine krasjes vertonen.

volgende synths zijn op dit moment te verkrijgen:
- microQ + 2 soundsets (Modern Production en Dance & Techno)
- rackattack met nieuwe os (midi-controlleraansturing)
- pulse analoge synth

indien geïnteresseerd kan je een mail sturen of een bestelling plaatsen via de online-shop.

leveringstijd ongeveer 1 week na bestelling.

even nebenbei: de pulse is op dit moment niet voorradig, maar komt waarschijnlijk later weer binnen.

Origineel geplaatst door Vizion
:) :okdan:

Ook al zal mijn geld er niet naartoe gaan..=(

het mijne ook niet =(
de armoede slaat toe.
ik heb gelukkig al leuke waldorfs om de arme avonden mee door te brengen. (zonder access-programmer: werken dus!)

maar 't is niet omdat ik ze niet kan kopen, dat de rest niet mag weten dat ze worden aangeboden, hé. :W

Heb alleen een Microwave XT, maar een Pulse is nog wel welkom.

Helaas gaat de keuring van mijn auto dermate veel geld kosten :( dat ik voorlopig maar even zuinig doe.

opgepast! er is slechts een beperkt aantal stuks beschikbaar, want het gaat hier om overblijvende stock!!

Hoe kan het dan dat er MISSCHIEN nog een "nieuwe" voorraad Pulse-en binnen komt?

Matigjes qua aanbod,maar mijn Waldorf gaat never never nooit weg. Ben de afgelopen jaren niet veel synths tegengekomen met zo n goede geluidskwaliteit. Ik vind het persoonlijk echt topsynths eerste klas! :okdan: :biertje:

Hoe kan het dan dat er MISSCHIEN nog een "nieuwe" voorraad Pulse-en binnen komt?

misschien modificeren ze die tot plusjes en verdienen ze er nog wat xtra aan ,
ik vind het sowieso goed dat het nog te verkrijgen is

mijn mailtje is al onderweg;)

woei wel of geen e-mail sturen das de vraag........ :confused:

edit : jaa verstuurd met aanvraag voor een pulse :D alleen jammer dat ze op vakantie zijn deze week ;)

Laatst gewijzigd:
Back