Roland MV8000 v2

Is dat niet gewoon die upgrade die ze eigenlijk los aan wilde bieden? Toen ik eind vorig jaar voor een MV ben wezen kijken, stond er al op de site dat er een VGA kit was/zou komen. Dit lijkt meer op een"laatste strohalm aktie". Ook de software biedt weinig schokkends.

Ik vond het toen een mooie bak. Zeker in vergelijk (value for money) met de MPC4000. Hij biedt out of the box gewoon meer, ook al draait ie op wat minder Bits/KHz (de MPC moet ook semmen inleveren op het hoogste niveau).

Minpuntje vond ik, in een all-in-one oplossing, het ontbreken van een dedicated EQ per mixer kanaal. Dan moet je weer via een filter gaan resample'n... kortom... te omslachtig.

En daardoor voor mij ineens razend interessant.

In de US krijg je de VGA uitbreiding er nu gratis bij. Hier zeker weer niet? :)

L56 Out...

gnaaaaf!!! das flinke product support in korte tijd, valt over Yamaha helaas niet te zeggen voor de RS7000

dus nu een synthbass erbij in de MV, ben benieuwd oftie net zo gnaaf klinkt als die uit de SP808

:L

edit:
info_02R_L.jpg

info_04R_L.jpg

info_03R_L.jpg

trouwens, schijnt dat meeste recente Roland producten een flinke update hebben gekregen....

/edit

Laatst gewijzigd:
Jebus, het enige wat nu nog zou moeten kunnen is een USB 8 port interface aansluiten....

Man...:D

L56 Out...

Back