Kenton Pro2000 - MS10&20

Transistor

Insomniac
Ik heb een MS-10, MS-20 en Kenton Pro2000 op de kop getikt en stuit nu op een probleem... Heb de Kenton gechecked op de volgende instellingen : staat nu op Hz/volt & s-trig, gewenste MIDI kanaal gezet.
Nu is het zo dat de Kenton wel MIDI ontvangt (volgens LED) maar niets uitstuurt (CH A of B LED zou dan moeten branden, doet ie niet en hoor ook niets).
Als ik de gate van s-trig ovezet naar Gate dan stuurt ie een continue signaal uit wat erop zou wijzen dat het in iedergeval geen draadbreuk betreft, bovendien heb ik niet zo lang geleden de kabels gebruikt met mijn tb303.. Heeft er iemand misschien enige suggesties wat ik zou kunnen proberen?

Alvast bedankt,
Maarten

Weet je zeker dat je ch A en B op het goeie midikanaal hebt staan? Ik heb van alles geprobeerd op m'n pro2000 en het enige wat lijkt op je het door jouw omschreven probleem is het verkeerd instellen van midikanaal A en B.

Niet per ongeluk een din sync kabel in de midi in gedaan of andersom?:confused: :)

De channels A & B aanduiding refereren naar de cv-gate kanalen uit, geen midi kanalen...en nee- geen din sync kabels gebruikt. MIDI ontvangst lijkt ook niet zozeer het probleem gezien ie aangeeft dat er wel wat binnen komt. hmmm, en ik wil zo graag gaan sequencen met m'n nieuwe speeltjes ;{

Vreemd hoor:confused: Als ik hem aan doe en ik selecteer ch A receive midi 1 en ch B receive midi 1 dan doet ie het gewoon. Er is een trucje waarmee je de gate van de ms20 om kan draaien en zo verandert in een positieve gate (V Gate)

Ik weet alleen niet precies meer hoe..misschien gate van de pro2000 naar de trig in van de ms20 en dan de reverse out van eg2 in trig in van eg1:confused:

Als dit gelukt is moet je kijken hoe hij dan reageert op depositieve trigger v/d pro2000. Als hij dan not raar doet weet ik het niet. Je kan eens kijken of er egens op de menupagina's een "error"aanduiding staat. of proberen of hij het doet bij het selecteren van een andere geheugenpreset.

Succes!

Back