Ik zit vast met deze...

thijs_ganger

897878100026
Dit trackje heet Dump. Ik zit een beetje vast. Hij heeft het nog niet. Misschien hebben jullie ideeën?

Download HIER .

Hij duurt langer dan deze mp3 - maar hé, er moet nog meer op mijn server.

:confused:

Ik vind hem wel goed, vooral de akkoorden. De "scrapeheap" geluiden vallen een beetje uit te toon. Ze zijn overdreven stereo terwijl de rest dat niet is. Je zou ze er wat onopvallender in kunnen doen mischien. Verder zou ik het nummer niet te lang maken, zo'n drie en een halve minuut. Je zou ook het akkoorden schema met een ander geluid (en een andere "chord voicing") kunnen spelen zodat je kunt afwisselen tussen die twee (of meer) geluiden.

Succes.

dat ritme is VET!

voor de rest vind alle geluiden ook wel okee eigenlijk, en de song heeft een lekkere 'flow' ook nog is.

Complimenten dus!

Tja, wil toch even reageren. Misschien niet eens zo specifiek op dit nummer, maar wat dit nummer heeft, of mist, hoor ik op heel veel tracks die hier voorbij komen (eigenlijk hoor ik het dus niet?)

Laat ik voorop stellen dat het niet echt mijn muziek is, maar da's persoonlijk.

Wat ik denk als ik je MP3 beluister is het volgende. Intro, dan opnieuw intro. Dit intro wordt herhaald en wordt uiteindelijk als thema van het nummer, niks pakkende riffs, niks melodielijn, gewoon steeds intro. Een soort collage van intro's dus eigenlijk. Best goede geluiden, pakkend ritme, maar je blijft wachten tot er iets spannends gebeurt . . .

Misschien hoort dit zo bij deze muziek, ik weet het niet, maar een pakkende melodielijn of een spectaculaire riff die lekker wordt uitgebouwd zou zo'n nummer gelijk stukken in de goede richting schuiven. Het blijft nu wachten op de bus die maar niet komt . . .

MHO

Origineel geplaatst door Arv
dat ritme is VET!

MEE EENS!!!

Netals het stereo effect!!! Maar sommige sounds missen dit effect, of een galm en dat is best wel jammer. Ik zou daar nog wat aan veranderen.
Deze track is niet echt mijn 'ding' maar ik vind het wel goed gedaan!

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Dit trackje heet Dump.

Wat betreft je titel...ik zou 't niet beter kunnen omschrijven :D

Origineel geplaatst door radiance
(...) De "scrapeheap" geluiden vallen een beetje uit te toon. Ze zijn overdreven stereo terwijl de rest dat niet is. Je zou ze er wat onopvallender in kunnen doen mischien. (...)

Daar heb je denk ik wel gelijk in. Maar in plaats van dat geluid onopvallender te maken denk ik eerder de rest wat 'ruimer' te laten klinken. Hoe dan ook ik ben het met je eens dat de sounds nu te ver uit elkaar liggen.

Origineel geplaatst door Arv
dat ritme is VET! voor de rest vind alle geluiden ook wel okee eigenlijk, en de song heeft een lekkere 'flow' ook nog is. Complimenten dus!

Complimenten hoor ik graag! :-) Dank je wel.

Origineel geplaatst door Scratch
MEE EENS!!! Netals het stereo effect!!! Maar sommige sounds missen dit effect, of een galm en dat is best wel jammer. Ik zou daar nog wat aan veranderen. (...)

Het is eerder gezegd... dus daar zit waarschijnlijk wel iets niet goed. Daar ga ik aan werken.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
(...) Intro, dan opnieuw intro. Dit intro wordt herhaald en wordt uiteindelijk als thema van het nummer, niks pakkende riffs, niks melodielijn, gewoon steeds intro. Een soort collage van intro's dus eigenlijk. Best goede geluiden, pakkend ritme, maar je blijft wachten tot er iets spannends gebeurt . . . (...)

Hmm. Ik krijg ook wel te horen dat ik te veel wendingen en thema's gebruik. Dat vinden een hoop luisteraars ook niet fijn. Dat heb ik met dit trackje juist niet gedaan.
Ik ben het eigenlijk met je eens, getverderrie.

Dank allemaal. Zo kom ik toch weer een stukje verder. Meer?

OOohhh, grofff hoor dat begin..

Alleen dacht ik dat ie duisterder zou worden.
maar daarna wordt het ingehaald.
Vette geluiden.

Bij de 1.40 wordt ie echt spacy. Die beat vind ik echt grof... en origineel.

Nu weet ik het.. de 3e keer dat ik hem luister..

Die melodie lijkt op een muziekje in het Micky Mouse spel op de Sega 8 bit van vroeger. Het geeft die sfeer.
Krijg meteen die spanning terug *D

ik vind hem wel cool klinken. dat ritme met die twee basdrums is VET.
ik vind de complete track eigelijk wel vet. doet me een beetje denken aan luke vibert.
wat je track mog mist is een baslijn. dan gaat er echt wel veel swing inzitten.

Back