+RemiX+ Desmond Dekker - The Israelites

Origineel geplaatst door AOR
Ik vind het wel lekker klinken hoor.

hoor het wel op laptopspeakers, maar klinkt lekker swingend.

@AOR: Zet 'm dan in de goeie! ;) Dit remixje is als grapje tussendoor gedaan, maar heeft ondertussen meer reactie gekregen dan m'n techno nummer waar ik hart en ziel in heb gelegd....:confused: :D

Origineel geplaatst door Hazes
@AOR: Zet 'm dan in de goeie! ;) Dit remixje is als grapje tussendoor gedaan, maar heeft ondertussen meer reactie gekregen dan m'n techno nummer waar ik hart en ziel in heb gelegd....:confused: :D

Als je dat niet tot denken aanzet! :D .....Don't take it too serious.....maak fijn muziekjes......;)

sorry niet mijn stijl, Ik vind het origineel beter.... geile desmond in zijn leren broekie..... ehhhhh
maar goed dat terzijde vind ik het wel een swingend trackie mijn vriending dacht dat ik JXL aan had staan..... hmmmmzz

keb voor de liefhebbers van remixen nog een cdtje van I-roy(DJ reggae) met de Roots Radics band op de linkerkant en I-roy himself op de rechterkant. zet die cd altijd op als ik zin heb in instant dub......

greets

Thomas

Er zijn junkies die zoiets met een Elvis Presley song kunnen doen (en met succes). :D

Ik vind deze minstens zo goed, eigenlijk zelfs beter (ik kan Elvis niet luchten :bekdicht: ) Tussen al het dagelijkse techno en dance geweld is zo'n song best 'verfrissend' en een welkome afwisseling.

[OT]
Toen ik de originele song destijds voor het eerst hoorde dacht ik dat ze "My ears are alite" zongen :D
[/OT]

Origineel geplaatst door Hazes
[BDit remixje is als grapje tussendoor gedaan[/B]

Ik zou dit voor de grap gewoon eens uitbrengen. Volgens mij is dit echt wel goed.

Trouwens, had ik al gezegd dat ik dit nummer goed vind? :okdan:

Was eerst effe bang een soort van cover iets te horen te krijgen. Maar het is meer iets van "waar ken ik dit toch ook alweer van?" als je hem gewoon zonder context zou horen.

Ik vind hem wel geinig! :okdan: Maar dan wel als schets en niet als final version.

Probeer eens wat beter bronmateriaal op te duiken.

Back