[track] drum&bass

lekkere basssssssss . Lekker filterwerk. Nummer gaat goed los zo na 1.20min. Prima variatie op 2 minuten. En op 3.10 gaan we weer LOS!!! Stiekem had ik DnB al lang geleden afgeschreven, misschien moet ik die mening maar eens gaan herzien. Lekkere track.

holy hell..

:okdan:

man, dit roept aan tot beweging..
Die bas! :D hahaha, super..

grappig, ik heb zo een fantasie dat er iemand na 2/3 eroverheen "schreeuwt" zegmaar.. Om het nummer een soort freaky stijl te geven of zo. Zo van " aaaaaaaaaaaaaaaaaooooeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrhhhhhhhhhh" en dergelijke..
is't nix?
;)

arv

lekker hoor :) die bas is echt cool, waar komt dat uit? Die strings aan het begin en eind komen niet erg uit de verf helaas. Ze klinken wel mooi maar een beetje ver in de achtergrond.
Maar verder is ie zeker goed.

Origineel geplaatst door King of Snake
lekker hoor :) die bas is echt cool, waar komt dat uit? Die strings aan het begin en eind komen niet erg uit de verf helaas. Ze klinken wel mooi maar een beetje ver in de achtergrond.
Maar verder is ie zeker goed.

die scheurende bas is gemaakt in absynth en die doffe komt uit de v-station.
die pad komt trouwens ook uit absynth :D

lekkeerrrrrrrrrrrrrrrrr dit 8) erg goed, complimenten! geen op of aanmerkingen verder...

if this dont make youre booty move , youre booty must be dead.

Thumbs up.
Vanwege dat het voor mij de essentie van d'n'b heeft namelijk een lekkere , pratende bassline
funky drums en mooie duistere synth effect.

@Isniezot

Heb je geen titel ?
BV "De walvis heeft maagklachten" 8o)

ik heb nog wat met de mix lopen kloten. kheb de drums wat meer naar voor gehaald en
de bass iets dieper proberen te laten gaan. iemand met monitoren die eens wil checken?
de link is hetzelfde als hierboven. hier

Ja en weer een goeie... Jezus man, wordt tijd dat je opzoek gaat naar een label.
Laagweergave is misschien wat veel, maar over een PA-installatie zal echt helemaal niemand dat merken.
Goed bezig!

Flink tempo :D

beter laat dan...

beter laat dan...

eeeeeej man...kicke !! ik ben misschien laat met mn boodschap (zie datum). Maar stoned is dit echt ZZUPER!! om naar te luisteren!!! :D 8D
groet en ga zo door zou ik maar zeggen:D
oi

Back