elektriciteitsverbruik van de gemiddelde studio.

SpaceAgent202

Sinds 2001
*nadenkend over mijn nieuwe thuissituatie*
Wat verbruikt de gemiddelde studio ongeveer? :confused: Antwoorden graag in eenheden per tijd op basis van meetgegevens als dat kan.

ik zit zelf volgens mijn elektriciteitsmeter op 9 kwh per dag (24 uur), iets wat mij erg hoog lijkt, en dus nader onderzoek vergt.

Mijn studio gebruikt maximaal 350 watt (1 PC) + 2 x 70 watt (2 Monitoren) + 260 Watt (Versterker)

750 watt p/u als alles vol open staat.

Leuke berekening maar doe maar de helft of 33% van wat je berekend hebt. Want dat maximum trekken ze allemaal niet hoor.

Maar wat dan nog. Al trek je een 1kwH. Toch groene stroom dus who cares? ;)

Re: elektriciteitsverbruik van de gemiddelde studio.

Origineel geplaatst door Roel
*nadenkend over mijn nieuwe thuissituatie*
Wat verbruikt de gemiddelde studio ongeveer? :confused: Antwoorden graag in eenheden per tijd op basis van meetgegevens als dat kan.

ik zit zelf volgens mijn elektriciteitsmeter op 9 kwh per dag (24 uur), iets wat mij erg hoog lijkt, en dus nader onderzoek vergt.

9kwh per dag is dus 3285 kwh per jaar en dat is zo ongeveer het verbruik dat ik heb voor het hele huis. Ziet er mij heel normaal uit dus. Behalve natuurlijk als je geen vrieskast, frigo, afwasmachine, TV enz enz in je studio staan hebt.

Re: Re: elektriciteitsverbruik van de gemiddelde studio.

Re: Re: elektriciteitsverbruik van de gemiddelde studio.

Origineel geplaatst door hermax
9kwh per dag is dus 3285 kwh per jaar en dat is zo ongeveer het verbruik dat ik heb voor het hele huis. Ziet er mij heel normaal uit dus. Behalve natuurlijk als je geen vrieskast, frigo, afwasmachine, TV enz enz in je studio staan hebt.

dat is alleen voor een kleine studio met halogeenverlichting en zo'n laag koelkastje...

Back