*TRACK* toch maar geen remix :)

Tot nu toe één reactie gehad van Frer!k (via pb, maar ik zet hem toch maar even hier neer). Waarvoor dank!

reactie geposte track
Post em hier maar even, m'n reactie, aangezien de server van synthforum loopt te bokken:

nice track! leuke geluid vanaf 1m30. Waarmee heb je dit gemaakt?
Rond 2m komt een leadsound om de hoek kijken, die zou ik als ik jou was íets meer naar voren plaatsen qua volume.
Nog een tip: gooi de hele track door een hoogdoorlaatfilter met filterfrequentie rond 20Hz, m'n speakers stonden behoorlijk uit te slaan (door de subsonische frequenties die nauwelijks toegevoegde waarde hebben).
Tijd voor :biertje:, belachelijk weer buiten...

@Frer!k: Het geluid wat je rond 1m30 hoort is hetzelfde als wat je rond 2m hoort en komt uit een K-station (kan het zelf ook bijna niet geloven ;) )

Nog meer mensen? Als je het nix vindt mag je dat ook best zeggen hoor....

Er zitten geluiden in, die ik absoluut niet kan plaatsen!! EN DAT KLINKT ECHT MOEILIJK VET!!! :D Maar naar mijn mening komt er op een gegeven moment teveel van dat soort geluiden in. Vind dat moeilijk uitleggen. Maar ik hoor halverwege het nummer heel veel gebeuren (veel sounds). En ik weet zelf niet echt wat ik daarvan moet denken.

Desondanks vind ik het geen slechte track. Met name het begin vind ik wel lekker klinken. :)

Succes!

Ik beeld me een sliert vrachtwagens in, en een massa dansend mensen (vaak met ontbloot bovenlijf) en partéééééééééééé... laat dit schallen over de hoofden van de meute op een Love Parade en they'll go wild. :)

Lekker opzwepend ritme, I love it.

Attachments

• parade.jpg
    parade.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 73
dit klinkt toch goed? lekker plaatje.. :dj:

goed gecompressed en lekker veel bitcrunch hier en daar

dank voor de reacties!
@Scratch: Wat bedoel je met moeilijk vet? Is dat nou positief of negatief?
@Isniezot: Niet van die flauwe grappen maken he...;)

Ga eerst nog even op vakantie:walker:, maar daarna volgt er meer van dit. So stay tuned!:yamaha:

Back