creatormusic
Dr. Reason
beste mensen...
ik wil op behoorlijk korte termijn een mixer aanschaffen. Ik heb er een van behringer (ub1832FX-pro) op het oog maar ik weet niet of deze aan mijn wensen kan voldoen. (ben nog niet zo heel bekend op het gebied van mixers btw). Misschien weet iemand een andere sugestie, maar ik wil iig het volgende:
Geluidskwaliteit is extreem van belang dus zo min mogleijk ruis
- een kanaal droog opnemen, terwijk ik het met effecten beluister
- minimaal 2 mic / line inputs en 4 stereo inputs
- bass, mid en trebble instelbaar
- 4 aux returns om effect machines op aan te sluiten
- goede inputs voor micrefoons
ingebouwde fx is niet belangrijk. Heeft iemand goede ervaringen met zijn mixer of weet iemand toevallig een mixer die geschikt is voor mij, zou ik dat graag horen. Mijn budget is rond de 1000 euro.
ik wil op behoorlijk korte termijn een mixer aanschaffen. Ik heb er een van behringer (ub1832FX-pro) op het oog maar ik weet niet of deze aan mijn wensen kan voldoen. (ben nog niet zo heel bekend op het gebied van mixers btw). Misschien weet iemand een andere sugestie, maar ik wil iig het volgende:
Geluidskwaliteit is extreem van belang dus zo min mogleijk ruis
- een kanaal droog opnemen, terwijk ik het met effecten beluister
- minimaal 2 mic / line inputs en 4 stereo inputs
- bass, mid en trebble instelbaar
- 4 aux returns om effect machines op aan te sluiten
- goede inputs voor micrefoons
ingebouwde fx is niet belangrijk. Heeft iemand goede ervaringen met zijn mixer of weet iemand toevallig een mixer die geschikt is voor mij, zou ik dat graag horen. Mijn budget is rond de 1000 euro.

Dan heb je echt een knappe tafel... Meterbrug, 8x aux, 4 bands EQ, 8 bussen, 24 extra inline kanalen, goede pre's, de hele mikmak...