wat is er geworden van... Jo Bogaert

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arv

Robot
vond ik zomaar..

http://www.gva.be/dossiers/-z/zomer/watiser23.asp

Leuk om te lezen.. Enne ik had me er een ander persoon bij voorgesteld!

grappig:

Q: Vorig jaar gaf je in de Brusselse AB een muziek-workshop.Wat vertel je ambitieuze jonge muzikanten bij zo’n gelegenheid?
A: Ik zeg ze vooral wat ze moeten afleren. Ze mogen niet kopiëren, moeten leren hun eigen ding te doen.Wellicht verwachten ze van mij de formule voor een wereldhit,maar ik kan alleen wat technische tips geven die het makkelijker maken om niet te verdrinken. De rest is een magische formule.

ik mag em wel, die Jo

Jo Bogaert is een zeer toffe Pee :okdan:

Bedankt voor het interview te posten.

Toen ik hem een aantal jaren geleden eens tegenkwam aan keymusic te St-Niklaas stond hij daar snel even een doos in te laden voor de deur van de shop. Ik riep al lachend van aan de overkant; " en weeral nief speelgoed aan het inladen?" en hij antwoorde rechtstreeks ook al lachende; " neenee weer een volle doos plektrummetjes hè!" ;) reuzegrappig die gast!

Die gaat zijn doctoraat wel halen, ik wens hem alvast het beste!

die gabriël rios is ondertussen ook al goed op weg naar mijn muzikantenhemel...

Jo Bogaert : "Vergeet ook niet dat Pump up the jam niet alleen mijn werk was, maar een gelukkige combinatie van Manuela, of Ya Kid K, en mezelf."

Origineel geplaatst door Prophet
Jo Bogaert is een zeer toffe Pee

Mijnheer Bogaert is blijkbaar vergeten te vermelden wie ook mee (vooral) voor het succes van Pump up heeft gezorgt. PDM...misschien zegt die afkorting / naam je iets mijnheer Bogaert ?

Het valt me op dat "succesvolle" mensen vaak net die personen vergeten(?) te vermelden die mee verantwoordelijk waren voor het succes !
Dat blijkt wel eens meer voor te vallen.
Zelf heb ik het meegemaakt dat ik als auteur / producer niet werd vermeld op een single. Sterker nog, er stond een naam van iemand die met heel de zaak helemaal niets te maken had...
Gelukkig heb ik toen wel de centen gezien, maar voor je "geloofwaardigheid" kan dat tellen natuurlijk.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back