Nieuwe soundbank van Vengeance-Sound.de voor de Pro53

Origineel geplaatst door Syntagma
Nix mis met een rij trancehits :P

Alleen waarom die zooi nou zo duur is..:frons:

Hoezo duur? Ik vind dat nog een redelijk laag bedrag als je bedenkt hoeveel uurtjes men bezig is met het programmeren van deze sounds. Je moet het niet met een krantewijk vergelijken qua beloning maar met bijvoorbeeld een grafisch ontwerper: die huur ik in voor 85 euro per uur (en dat is dan nog goedkoop ook).

Natuurlijk zijn er soundsets te koop voor wat minder, maar de kwaliteit van deze patchen is bijzonder hoog. Voor nog geen twee kwartjes per patch vind ik dit (voor mensen die niet van zelf programmeren houden) een koopje.

kheb lang zitten proggen aan de Pro53 en heb ook paar goeie sounds gemaakt, maar die sounds van die set zijn toch wel erg knap gemaakt, en op de sounddemo klnken ze zelfs soms niet als Pro53 tenminste kheb echt heel lang getest met Pro53 en die sounds krijg ik er echt niet uit! Over soundbanks gesproken, weet iemand waar ik soundbank kan vinden voor Absynth van Jean-Michel Blanchet?

Origineel geplaatst door Acidfever
Blaat, dat vindt ik het. Een echte Prophet 5 is dan ook uiteindelijk een veel lastiger apparaat.

Is die midikabel en audiokabel aansluiten zo lastig?
En aan de echte knoppen draaien ??
:confused:

Back