• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland M160 mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
heb te koop wegens uitbreiding naar een grotere mengert een 16 kanaals Roland M160. Dit is een 4 unit hoge 19" rack LINE mixer. 16 kanalen met op elke channel strip van boven naar beneden:
+Signal/Peakled
+Gain pot
+Return/Send 1t/m3 pots
+Aux pot
+Pan pot
+Volume fader

heeft 4 masteruitgangen (geen groepen...) waarvan 2 jack en 2 XLR.
Kanaal 1 en 2 zijn eventueel Microfooningangen met fantoomvoeding
verder nog hoofdtelefoon in mix waarop je dus nog dingen als een metronoomclick oid. kan mixen wat je enkel over de hoofdtelefoon hoort...
Pre/post switch
Stereo aux (voor zover ik weet)

Mixer is in goede staat en alleen hier in de studio gebruikt. Deze mixer is ideaal voor live op het podium (waar hij ook echt voor gemaakt is) of als eventueel master mixer in een PC gebaseerde setup waarbij toch niet word gemultitracked, jam situaties, of als een sub mixer in de studio.

Doe hem weg omdat 16 kanalen nu te klein is voor me. Heb nu een 24 kanaals console (die ook al propvol zit nu ghehehe)
Graag afhalen in Roosendaal... Ga in september op rijles dus kan helaas nog niets zelf komen brengen...

Doe een goed bod voor deze mixer... PB of mail me hierover. Deze keer helaas geen ruil omdat ik het geld nodig heb voor een mooi setje KRK rokit RP5 monitoren...
Foto's komen eraan :)

niemand een mooie 16 kanaals lijn mixer die perfect werkt met faders notabene erop...
ook van deze wil ik af want koop liever monitoren voor dat geld...

Ruil is ook goed zoek nog een emu esi sampler maakt niet uit welke van de 3 (32, 2000, 4000)

150 euro...

foto dan maar...

Attachments

• mixer.jpg
    mixer.jpg
    40,5 KB · Bekeken: 67
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back