02-10: DJ Suv (full cycle, UK) + MC Verse @t Dik in Verkadefabriek Den Bosch

C-Code

Addicted to Breaks
YO people, we hebben met dik een nieuwe locatie, en met nieuw bedoel ik ook gloedje nieuw en zaterdag 02-10 mogen we de nieuwe PA gaan ontmaagden.....en dat doen we meteen groots !!!

Zaterdag 02-10 zal DJ SUV (fullcycle) http://www.djsuv.net
de 1ste DIK avond in de verkadefabriek komen openen.
Hij komt samen met MC Verse

De Line up is:

-Ari Daily (breaks)
-C-Code (breaks & drum & bass)
-DJ SUV + MC Verse (drum & bass)

Tickets kosten 7,50 per stuk !
En er zijn 300 tickets !

De voorverkoop gaat alleen via de website van de verkadefabriek en aan de dagkassa (allebei per 01-09 !)

Wie nog niet overtuigd is van suv als dj ....check deze 2 sets van hem op 05 days off 2003:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=2815494

img_12.jpg

370_2.jpg

Als je me op de gastenlijst zet kom ik (misschien) :P

KOM OP LUI! Die tent moet even stevig ingefeest worden!
Ik dacht dat in het zuiden des lands zoveel van die party animals woonden?

('t is mij te ver :P)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Als je me op de gastenlijst zet kom ik (misschien) :P

KOM OP LUI! Die tent moet even stevig ingefeest worden!
Ik dacht dat in het zuiden des lands zoveel van die party animals woonden?

('t is mij te ver :P)

-C-

Gastenlijst gaat niet lukken......... 7,5 euro is ook cheap voor de line up ;)
Het zit recht tegenover de W2 in Den Bosch

DJ Suv & MC Verse waren 1 van de headliners van het supernatural festival wat 2 weken geleden plaatsvond in Utrecht.
Dus voor wie die daar niet geweest is.......kom het alsnog checken, en als je het nog een keer mee wil maken .....dan ben je ook welkom :)

vfroutedetails.jpg

en hier nog wat foto's van het pand voor herkenbaarheid:

verkadefabriek.jpg

1916844-203154.jpg

Verkade23072004GMaanbouw.jpg

Verkade23072004GMvoorzijdemetfietsenstalling.jpg

Toen het nog in aanbouw was (ondertussen helemaal klaar):
BoschdijkstrgevelVerkadelogo26022004GM.jpg

Verkade23072004GMhoofdinganginfabrieksvleugel.jpg

vette lokatie

ik heb Suv op het Supernatural festival gezien... dik in orde!
moet wel een goeie avond worden daar

succes :okdan:

Origineel geplaatst door Ahamay
Whow !! Vette lokatie en peanuts om te vinden als je het mij vraagt.

Ik ga eens ff wat mensen informeren over dit feestje...

Count me in .... :biertje:

Cool man ! :)

De tijd is van 22.00 tot 03.00 (maar hoogstwaarschijnlijk word het 04.00) omdat er in den bosch vanaf 01-10 alle horeca langer open mag.

De tijd is van 22.00 tot 03.00 (maar hoogstwaarschijnlijk word het 04.00) omdat er in den bosch vanaf 01-10 alle horeca langer open mag.

...het blijft lastig met dit soort sluitingstijden. Vooral als mensen met het openbaar vervoer willen komen.
Maarre..hoe heb je deze avond voor elkaar gekregen als ik het vragen mag? Ik zat zelf namelijk ook met de gedachte te spelen om hier (verkade) maar eens wat te gaan organiseren. Moet je de zaal afhuren of is er een regeling waarbij zij (eigenaar, wie dat dan ook is in dit geval) de drankomzet krijgen en jij de entree? Ben serieus geintereseerd namelijk...en ik ben zeker niet de enige. Het wordt namelijk tijd dat DenBoschnia eindelijk weer eens een fatsoenlijke stek krijgt mijns inziens.

Ricercar

De zaal word niet verhuurd, ik heb in 2002/2003 in de boulevard een vaste avond gehad en wist dat er in 2004 de verkadefabriek geopend zou worden. Daarna ben ik in theater bis in een forum discussie met burgemeester Rombouts gegaan over het slappe uitgaans / horeca beleid van de gemeente den bosch. Na die discussie kwam de directeur van theaterbis (de huidige directeur van de verkadefabriek) of ik iets in de verkadefabriek zou willen doen (omdat ik in de discussie het woord verkadefabriek had laten vallen). Daarna is de hele delegatie van theater bis & verkadefabriek komen kijken naar onze avonden in de boulevard. Zij zagen het concept helemaal zitten, en ik zag een samenwerking ook wel zitten. En op die manier door hard te (net)werken kom je verder. Ik heb een bepaald budget wat ik kan besteden van de verkadefabriek voor mijn avonden en daarmee doe ik mijn ding daar. De opbrengst van de entree / horeca is voor de verkadefabriek.......en ik vind dat perfect ! :okdan:

BTW alle uitgaansavonden zijn al ingevuld. Maar wat voor iets (qua muziek) had je in gedachten ?

Ik zou een beetje richting trance muziek gaan :stupid :stupid :stupid

Grapje, Bedoel natuurlijk gewoon een lekker programma daar houden van lekker aparte muziek stijlen.

Is er in Den Bosch nog niets met dezelfde opzet als de Effenaar en 013?? Anders kan ja een beetje hun kant opgaan met Techno en Elektro natuurlijk...

BTW alle uitgaansavonden zijn al ingevuld. Maar wat voor iets (qua muziek) had je in gedachten ?

Allemaal ingevuld? Tot en met wanneer; volgend jaar of zo?

Wat betreft de muzieksoort: niet specifiek D'n B ofzo...eerder gewoon vette electronische muziek (ben zelf ooit actief geweest onder de naam mononom). Ik ga zelf wel voor het experiment...maar een avond moet natuurlijk wel gezellig blijven en dus wel enigszins dansbaar. Verder hou ik ik van hiphop, electro ambient en Detroit..eigenlijk te veel om op te noemen. Ook ben ik wel te porren voor live optredens.
Nu ken ik ook wel een paar mensen die wel geintereseerd zijn me zo'n avond te helpen organiseren. Ik zit daarom te wachten totdat die tent open gaat om er en kijkje te gaan nemen.:)

Ricercar

Ricercar....ik ken mononom, maar dat was toch een verzamelnaam van mensen in de acid / techno (beuk) scene ?
Ik weet dat ze bij de verkadefabriek niet echt op zoek zijn naar avonden waar standaard 4 kwartsmaat muziek gedraaid gaat worden.
Je zou het altijd kunnen proberen, maar de komende 6 maanden (en waarschijnlijk zelfs langer) zitten ze zoals gezegd al vol ;)

ik was ook bij suv @ supernatural, mc verse was daar trouwens ook.
sowww... zware kost hoor, op het eind had ik letterlijk bijna een hartaanval en mijn shirt (+broek) was doorweekt.

zeker checken deze duud(s)

Back