Origineel geplaatst door Chinetti
Je bent wel èrg vroeg met bumpen, C-Code
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe lokatie. 2 oktober moet ik ergens anders zijn, maar ik wens je veel plezier en succes toe. Misschien een volgende keer, de Verkade fabriek zit op 5 minuten lopen van m'n huis 
Wat betreft de Verkadefabriek, moet ik eerlijk zeggen: ik hoop evenals Ricercar dat er wel wat meer gaat gebeuren dan alléén DnB. Het Bosche publiek moest maar 's opgevoed gaan worden, me dunkt
Een avond waarop meerdere genres de revu paseren lijkt me geen overbodige luxe. En er zijn artiesten genoeg in Den Bosch die al die genres kunnen representeren, dus daar kan 't niet aan liggen.
Hee brian, bedankt voor je reactie. De DIK avonden die wij nu alweer een jaar doen (voorheen in de boulevard) zijn geen 100% drum & bass avonden. We draaien op de DIK avonden alle breakbeat georienteerde stromingen zoals:
Brokenbeats
Breakbeats (voorheen nu skool breaks)
Electrobreaks
Ninja tune achtige beats.
Daarmee zijn wij zeker geen 100 % drum & bass avond. Ik zou niet eens een 100% drum & bass avond willen. Het is alleen zo dat we geen techno doen omdat we daar niks mee hebben. De verkadefabriek wil geen techno avonden omdat die in het verleden in Den Bosch alleen maar op een hoop gebeuk zijn uitgelopen (met daarbij ook nog eens een kutsfeer vanwege het enorme drugs gebruik). Wij willen een feest waar iedereen het naar zijn zin heeft en geen beuk dnb avond. Vandaar dat de dnb dj's die we uitnodigen ook funky dingen draaien. Funk is ook wat je in alle stromingen zult tegenkomen die je op DIK hoort. Wel zit er een opbouw in een avond, mochten we een breaks dj programmeren zal er geen dnb de revue passeren, omdat de breaks dj dan niet echt een opbouw krijgt naar een hoogtepunt. Dus een opbouw zal er zeker zijn
We hebben deze editie toevallig DJ Suv, maar gasten die ook op mijn verlanglijstje staan zijn:
Seiji & Afronaught (brokenbeats)
Stanton Warriors (breakbeat, die gaan waarschijnlijk ook in 2005 langskomen)
Dave Tipper (electrobreaks)
Etc etc.
ps; ik hoef mijn publiek ook niet op te voeden, zolang ze een leuke avond hebben ben ik allang blij.
maar eenkennig zijn we met dik zeker niet !!
We doen het elke 1ste zaterdag van de maand, dus mocht je zin hebben....dan zie ik je graag en dan pakken we een