[chill] The Beach

apollo

I love syntesaizer
Met de zomer in het achterhoofd is deze song geschreven. Dit nummer gebruik ik als intro voor mijn demo. De live versie is veel langer met solo's en al eraan. Helaas heb ik daar (nog) geen opnames van.

Er komen nog wat kleine wijzigingen en wat aanvullingen. Niks wereldschokkend normaal.

Gitaar is door een vriend ingespeeld.

Enjoy

Origineel geplaatst door 6 trak
erg airy sound... nummer was toch by Laurens?

Zozo, ook fan 6 trak? ;)

Als je zonodig wil weten wie wat gedaan heeft:

gitaar: Laurens
wurlitzer, solina, MS20, hihats: ik
bongo: ik met m'n broer (de bongo versie die uiteindelijk is opgenomen komt van mij)

De airsound, daar hebben we het al over gehad dacht ik ... :engel: (niet dat ik akkoord ben met jou visie, maar ik respecteer ze uiteraard wel)

Tis niet iets wat ik zou maken, laat staan zou kunnen.

Ik vind het best mooi om naar te luisteren. Alleen ik vraag me af of je dat wind-geluid er nou moet inhouden. De rest klinkt lekker zwoel....lekker chil. Maar die wind....ik heb er een beetje m'n bedenkingen over.

Afijn, goed werk mensen! :okdan:

Wind stereo klinkt mooier denk ik.

En die string maakt het wel erg Air.

Mooie muziekje.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Zozo, ook fan 6 trak? ;)

Als je zonodig wil weten wie wat gedaan heeft:

gitaar: Laurens
wurlitzer, solina, MS20, hihats: ik
bongo: ik met m'n broer (de bongo versie die uiteindelijk is opgenomen komt van mij)

De airsound, daar hebben we het al over gehad dacht ik ... :engel: (niet dat ik akkoord ben met jou visie, maar ik respecteer ze uiteraard wel)
ach so... ben benieuwd hoe de volledige versie (gaat) klink(t)/en
ik een air fan? vond de eerste cd wel erg goed maar daarna werd alles wat minder...

Re: [chill] The Beach

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Met de zomer in het achterhoofd is deze song geschreven.

Klinkt inderdaad ook zomers en lekker dromerig en relax. Gewoon een fijn stukje muziek om ff rustig bij te gaan zitten en .... Ik heb ook ff enkele andere nummers op je website beluisterd en ook die vind ik prima.

Ik ben benieuwd wat het eindresultaat wordt zodra alles 'erop en eraan' is.

:)

Origineel geplaatst door fuse
Wind stereo klinkt mooier denk ik.

Dat ga ik dan zeker eens proberen. :okdan:

[edit] ondertussen aangepast en het klinkt inderdaad weer wat beter. Bedankt Fuse! (en de anderen natuurlijk ook) [/edit]

Laatst gewijzigd:
eruggggggggg lekker , biertje..jointje..vrouwtje (..of misschien wel twee...) en klaar is kees

okrtom een lekker zomers nummertje

Hee, dit is een leuk trekkie :-) Klinkt erg relaxed. De string past prima, maar ik zou 'm na enige tijd toch zachtjes uitfaden ofzo want dan begint ie een beetje te irriteren (lijkt meer op een "hangend" sampeltje", misschien een licht phasertje erover heen ofzo met een zeer lage Hz, brengt wat beweging in het geheel) Verder ZEER OK Welkome afwisseling op het trance werk op dit forum! :biertje:

Meer graag! :okdan:

Back