[nederhop] Mad Promise - Grijp je bitch

flow van de mc is slecht, uitspraak is slecht, rijmschema is slecht. Stem is best ok, zit best potentie in, maar de flow is echt erg slecht.
Beat vind ik iets beter dan de mc, maar ook niet dope, geen variatie, geen swing. Hij is te kill, te koud, niet een beat om voor een 5e keer te luisteren.....drumkits zijn minder...

3/10

doe je ding verder man peace

idd jammer ja, ik zal binnenkort ookw eer eens wat gaan droppen...

haha nou die was niet onder mad promise vlag :p

en een 3/10! nieuwe dieptepunten in de nederhop!

niet echt, maar ik eet wel veel kebab

Origineel geplaatst door Nolet
Met rode uien saus.....?

van de sfinx????? oeeeeeeeeee!!!!!!!! ik voel wat opkomen!!!!!!!

naja....2

de vreemde mic respons van de mic ligt niet aan de mic maar aan mij. Na opname (Shure SM58) was volume vrij onregelmatig en dus heb ik er volledig de kloten uit gecompressed. Daarna was ie veel te bassig om in de mix te passen, en ik heb er veel met EQ aan liggen sleutelen. Met als gevolg dat ie dan cheapo klinkt. Tja.....

Origineel geplaatst door deep
leuk!

Koop wel een betere Mic. (low cost=zo'n behringer B1 met zo.n buizenvoorversterkertje van 50 euro.)

pffrrr...gezeik over de mix is toch volledig besides the point. 't gaat om het idee en de uitvoering. Mix? Smix! zeg ik altijd maar! Low-fi is het nieuwe Hi-fi! Weg met al die overgeproduceerde zieloze rommel. Lekker blérren in welke mic je maar kan vinden! 1 take? 2 take? 37 takes? Who the f*ck cares?

gewoon een koptelefoon in de ingang van je cassettedeck proppen en in 1 oorschelp schreeuwen en opnemen op een 13e hands TDK bandje! ja man! PUNK! we laten ons veel te veel door de techniek gek maken....een goede track is een goede track..en dit is een goede track..ik vind vooral de flow heel vet, samen met die geile synthlead in de chorus, knallen! al die achterhaalde nederhop "holiday rap" "precies op de beat" flows, da's toch helemaal nix meer man.........

Back