[trance] Dezma - Red Tears

Dezma

Stamgast
hellow

Dit hier is mijn eerste track ooit die ik volledig afgewerkt heb op software sequencing (dateert van april) en meteen ook mn eerste track die ik hier post.
Download hier
Commentaar is welkom (als ze enigzins opbouwend is)

More coming up soon ;)

erg mooi trackje.
maar misschien wel wat te veel variatie (je hebt meer variatie dan ik ;))
maw, misschien wat te druk... verder echt goed gedaan!

Vind het wel een goeie track. Alleen het duurt naar mijn mening allemaal iets te lang. Probeer wat in te korten. (bijvoorbeeld je intro). Je opbouw van 2.38 min is goed. Alleen ik mis hier op de achtergrond nog een (welbekende) begeleidende dikke JP Sound! Want na de opbouw vind ik het niet echt specatulair worden. Het mist nog iets, zoals ik al zei, een dikke JP sound....en dan issie wel af geloof ik. (maar misschien is dat iets te standaard....)

Je einde vind ik wat minder. Is een beetje simpel.

Al met al....als dit je eerste track is, dan heb je echt best wel iets goeds gemaakt! Ik doe het je niet na! ;)

Succes! :okdan:

Origineel geplaatst door Scratch

Al met al....als dit je eerste track is, dan heb je echt best wel iets goeds gemaakt! Ik doe het je niet na! ;)

Succes! :okdan:

eerste afgewerkte track
was al n paar jaartjes bezig hoor :mexico:

en ja, jp sounds probeer ik wel nu en dan te vermijden hoor, er zijn al 7 miljoen teveel supersaw-gebaseerde trancenummers

@ virkaz dat heb ik nog gehoord, ik heb gewoon graag dat er veel gebeurt tijdens het nummer

Leuk energiek nummer. Wat redelijk in het straat je trance past.

De mix heeft een fase probleem en dat schopt het geheel qua mix in de war. Denk dat je dat moet oplossen door je manier van opnemen eens goed na te kijken waardoor dit kan komen.

Er kraakt iets of zo, erg storend. Je bouwt misschien iets te lang op zou, die melo die je aan het op bouwen bent zou misschien iets harder moeten, hoor hem heel slecht. Bij 2.10 klinkt vet, mooi opgebouwd, bass geluidje misschien iets harder. Ja, gaat lekker los, en ook mooi afgebouwd.

Klinkt zeker niet slecht op het geruis na.

Nogal een lange intro, het nummer komt pas los na ruim 2'. Tijdens de intro stoorde ik me nogal aan die clap met liters galm erover. Dit leidt m'n aandacht af van de overigens fijne arpeggio en bas.

Misschien hier en daar wat inkorten? Maar zeker niet slecht :)

Klinkt best lekker. D'r mist alleen iets in het klankbeeld. Het is net alsof er 1 kanaal tje niet is meegemixt. Een flink overstuurde 303 ertussen vult de boel misschien wat verder op :) Dat is althans de eerste sound die in mij opkomt.

Kan 'm momenteel niet zo hard zetten (geen koptelefoon en het is al laat).. maar..er loopt een klein lijntje "doodop doob dodoop" hoge korte synthlijn/percussie achtig iets mee , weet effe niet hoe ik het moet omschrijven, maar die staat nogal los van de mix (droger en breder dan de rest). Gooi daar een beetje reverb overheen om 'm wat meer te integreren met de rest van het geluid.

Eerste track.. goed bezig :mega:

Back