studio en design

Idem dito

Idem dito

Origineel geplaatst door nick nova
Ja, goosie, ik had ze al gezien, maar ze blijven er ontzettend lekker uitzien die foto's. That's the way it should be.

Sluit me hier graag bij aan. Lekker ordelijk allemaal :halleluja

de meest rustgevende kleur is lichtgroen.....verklaart gelijk waarom je die kleur zoveel in het ziekenhuis ziet, en het dak van Utrecht CS ook groengekleurd is

Olaf

Goose, jou studio ziet er top uit. Niet helemaal mijn stijl, maar het wel mooi bedacht. Vooral die draaiset met drie draaitafels is echt cool.
Ik heb net een ander huis, en mijn 3e kamer wordt geheel ingericht voor muziek en lounging. Ik wil nog wat aan geluidsiso doen (extra wandje/vloertje) enzo. Maar uiteindelijk wil ik iets met wat donkerdere kleuren en spotjes en zware rode fluwelen gordijnen aan 1 kant van de kamer (die heb ik nog overgenomen van mijn ouders). De werktafel(s) moet ik nog bedenken maar dat komt wel heel dicht in de buurt van wat Goose heeft geknutseld!

Arv

Het boeit mij niks, ik ben rommelig dus mijn kamer ook. Als ik alles maar in 1 handomdraai weet te vinden vind ik alles goed.

Tsja hoe het eruit ziet is mij een biet. Wel dat alles 'lekker' staat zodat je goed kunt werken. En een beetje schoon is ook wel OK. :)

Maar een airco zou wel lekker zijn omdat zomers het k*tkamertje waar ik werk nogal heet word met het schuine dank. En dan toch meestal wel in de kleine uurtjes het er wel kan uithouden. En misschien toch maar een keer een campingkoelkast scoren voor de koude drankjes. ;)

[flauwmode]

Zie ik dat goed? Staat er een Zanker in je studio??
Hoe heb je die Midi Syncrhoon gekregen? :P
Dr zit vast een vet analoog geluid in :D

[/flauwmode]

Mooie studio.
Erg gaaf.

Origineel geplaatst door fuse
En misschien toch maar een keer een campingkoelkast scoren voor de koude drankjes. ;)

Hèhè... wel ff op een andere stroom groep zetten dan hè! pling pling pling TIKKKK pling pling pling.... Altijd leuk als je aan het recorden bent en je koelkast slaat aan :(

Volgens mij moet huishoudelijke apparatuur ook wel aan te sluiten zijn op MIDI als je wat handig bent :) Koffiezet apparaat... Koffie sterkte 71 op 80, Aroma 74 op 127, melk volume 10 op 73... note on.... (of was 10 nou voor panning..nouja dan heb ik mijn balans nog niet helemaal gevonden denk ik ;))

Mooie studio Goosie !

Ik ben zelf ook een beetje bezig om mijn nieuwe studio kamer een beetje leuk in te richten. Volgens mij doen rare kleuren (zo heb ik bijvoorbeeld oranje vlakken en strepen en een poster der Maus van "die Sendung mit der Maus") het altijd
wel goed. Ook met hier en daar een plantje kun je het geheel een beetje meer aanzien geven.

Het vreemde is overigens dat mensen je ineens een stuk serieuzer gaan nemen, als ze zien dat je je studio kamer ook nog eens een beetje leuk hebt ingericht.

equate

Origineel geplaatst door Damjone
[flauwmode]

Zie ik dat goed? Staat er een Zanker in je studio??
Hoe heb je die Midi Syncrhoon gekregen? :P
Dr zit vast een vet analoog geluid in :D

[/flauwmode]

Mooie studio.
Erg gaaf.

faut.. het is geen zanker maar een originele Zanussi FLS 1212C met 1200 toeren en is 32 stemmig polyfoon, uiteraard met midi, geen sync, dat vind ik niet werken, ik heb er midi in laten zetten destijds, werkt toch een stuk beter *D

Wat betreft de kleuren en een donker hol... ooit in een witte club geweest?? sfeertje he...

Origineel geplaatst door equate
Mooie studio Goosie !

Het vreemde is overigens dat mensen je ineens een stuk serieuzer gaan nemen, als ze zien dat je je studio kamer ook nog eens een beetje leuk hebt ingericht.

equate

ik word nooit serieus genomen ... :erm:

Origineel geplaatst door da goose

ik word nooit serieus genomen ... :erm:

serieus genomen of serieus "genomen"......??

:L

equate

kleuren in je omgeving vind ik belangrijk
ik gebruik div kleuren zelfs een muur in de huiskamer helemaal blauw gemaakt

mijn werkruimte heeft veel kleuren paars,blauw,mintgroen etv etv etc en ik vind het wel prettig al die kleuren

een groot schilderij van salvador dali zou ik er ook nog in willen hebben maar euhhhhh...... dure grap word het dan

De looks van een studio doen mij niets. De ergonomie daarentegen is wel belangrijk. Als alles lekker onder handbereik is dan werkt dat wel prettig. Maar of de muren nu paars of groen zijn, of de zaak nu mooi of lelijk is afgewerkt boeit me niets. Ik krijg eigenlijk altijd de meeste inspiratie voor muziek met mijn ogen dicht net voordat je in slaap valt.....misschien ligt het daaraan.

Hoe mijn studio (wat zeg ik: huis) eruit ziet heb ik nooit echt boeiend gevonden, totdat ik eindelijk geld ging verdienen! Kijk, als je op een gegeven moment geld hebt om het goed aan te pakken dan zegt toch niemend nee?

Dus ik denk dat het vette bullshit is als je zegt dat de studio inrichting je niet uitmaakt :duivels:

:engel:

Arv

Ik geloof heilig in een interieur van lege bierblikjes en pakjes lange vloei

ik zit al 10 jaar 5 dagen in de week met m'n collega in de studio...dus maakt wel uit hoe het eruit ziet...geen strakke kantoorachtige omgeving...moet wel een beetje gezellig zijn. we hebben alles ook zelf gebouwd (gemetseld, getimmerd, enz.)..dus dat voelt ook wel goed...

Gezelligheid is inderdaad noodzakelijk, in de woonkamer ga je ook niet in een steriel hok zitten om sfeer te krijgen samen met je vrouw (ik zou niet eens meer weten hoe het is om een vrouw over de vloer te hebben trouwens, ik hoorde vandaag ook dat mijn ex tegenwoordig een vriendin heeft maar dat terzijde..) op de bank voor de TV.
Een beetje gezelligheid doet een hoop en werkt inspirerend.
OK, een blik bier (ik hou meer van flessen trouwens) brengt ook gezelligheid maar ik zit ook nog wel is s'morgens in de studio en dan vind ik een bier het nog net niet hebben, geef mij mijn paars/groene hok maar (of zilver doen dobre? ;) )

jaaaaa zilver...en gezellige houten planken op de vloer natuurlijk...en een hond onder het bureau.. :okdan:

Origineel geplaatst door Dobre
jaaaaa zilver...en gezellige houten planken op de vloer natuurlijk...en een hond onder het bureau.. :okdan:

ik heb een hard spinnende kat op Edwin's stoel liggen als ie hier niet is.. prrr.. prrrr.. (moet ik toch een keer samplen)
Houten vloer.. which reminds me.. moet binnenkort helemaal leeg hier.. vloer is redelijk aan gort van de wieltjes van de krokodillenlullenleren stoelen hier... :confused:

Back