studio en design

Origineel geplaatst door da goose

ik heb een hard spinnende kat op Edwin's stoel liggen als ie hier niet is.. prrr.. prrrr.. (moet ik toch een keer samplen)
Houten vloer.. which reminds me.. moet binnenkort helemaal leeg hier.. vloer is redelijk aan gort van de wieltjes van de krokodillenlullenleren stoelen hier... :confused:

die van ons moet ook weer eens in de lak...we hebben trouwens ook een rode lamp in het zanghok...staat wel kinky :smeris:

maar hoe zit dat nou met die ex van jou? je moet gewoon een keer met die 2 grieten uitgaan...:duivels:

Origineel geplaatst door Dobre

die van ons moet ook weer eens in de lak...we hebben trouwens ook een rode lamp in het zanghok...staat wel kinky :smeris:

maar hoe zit dat nou met die ex van jou? je moet gewoon een keer met die 2 grieten uitgaan...:duivels:

nou.. nee... lama zitten... maar moest er stiekum wel om lachen.. *D

rooie lamp ?? kinky... ik heb een rooie muis... dat wel .. en een rubber string

Origineel geplaatst door Dobre
ik zou dan niet die keniaanse haarband omdoen 8>

als ik eerlijk moet zijn weet ik bij god niet meer hoe ik aan dat ding kwam.. ik had hem ineens om maar hij was ineens ook weer spoorloos verdwenen... ik weet ook niet van wie die was eerlijk gezegd...
"t was carnaval.. dan kan dat............ ALAAAAF !!!!

Carnaval.. Argghh
maar eh, ik dacht in het begin dat je er altijd zo uitziet!!

Arv

Als het maar werkt!

Moet er wel aan toevoegen dat ik overal bij moet kunnen...

ik heb de studio nu gewoon bij ons in het kantoor gezet..veel betere alarminstallatie, geen klagende buren, een megagrote koelkast en koffie/espresso apparaat in dezelfde ruimte..joepie! alleen nog iets aan de acoustiek doen en die TL buizen eruit..

Van een echte studio is niet echt sprake bij mij, al zeg ik wel altijd "ik ga naar de studio". Maar ik kan er lekker werken, en die apparatuur komt later nog wel, als alles maar binnen handbereik staat.

dat klinkt toch ook veel stoerder dan dat je zegt "ik ga naar het hobbykamertje" ;)

O.

Origineel geplaatst door olafmol
ik heb de studio nu gewoon bij ons in het kantoor gezet..veel betere alarminstallatie, geen klagende buren, een megagrote koelkast en koffie/espresso apparaat in dezelfde ruimte..joepie! alleen nog iets aan de acoustiek doen en die TL buizen eruit..

maar dan ook in je vrije tijd naar de zaak...zou nix voor mij zijn.

Of maak je muziek tijdens het werk?

soms wel als ik Lo-Fi's gitaardrumloops in flash sites moet knallen ;)

en als ik eens geen zin heb/vast zit.....ik vind het een prima oplossing zo.....het dwingt me ook om echt wat te gaan doen ipv beetje loos te pielen....gelukkig is het maar 5 minuten fietsen van mijn huis en 1 minuut lopen van het huis van mijn vriendinnetje waar ik ook wel regelmatig bivakkeer..dusse..no problemo voor mij...
en we zitten midden in het centrum van Utrecht, inclusief grote parkeergarage voor bezoekers...da's handig voor bezoekers ;)

O.

ik vind design pas belangrijk worden als het professioneel gebruik word :)

ik ga binnenkort als ik wat meer apparaten hebben alles in 1 (jawel 1)
tafel bouwen.. ik heof niet teveel fancy appartuur. ik weet dat et erg geil is die dingen. *D maar je hebt minder verlies als je met minder apparaten hebt(uiteraard ligt het ook aant apparaat verder :W )

lekker alles bij de hand.. ik vind die opstelling belangrijker dan de kamer.. dat komt alter vind ik

het is landelijke omhoogschopdag geloof ik vandaag... bij deze..

hoe kijkt men nu tegen mooie design studio's ten opzichte van standaard witte hok studio's aan?

studio.jpg

Mijn hokje zoals ie nu is zo'n beetje

die kroonluchter!:dubbel:

verder vind ik het er heel sfeervol uitzien, lekker ruim.

btw, heb je daar rechts, boven je rack, nou een casio synth ingelijst en op de muur gespijkert of is het een foto??

deze ruimte lijkt me akoestisch erg ok :okdan:

ohw, ik zie nu pas dat tapijtje....

bliepbliep

Sfeervol hok, hoor Gans!

Enne, heb je die krokodillenlullenleren stoelen ook nog? :D

Origineel geplaatst door bliepbliep
die kroonluchter!:dubbel:

ohw, ik zie nu pas dat tapijtje....

Dat tapijtje is de bomb idd :)

Maar...... ik mis een beetje space age da goose :)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Sfeervol hok, hoor Gans!

Enne, heb je die krokodillenlullenleren stoelen ook nog? :D

nope... staan mooie rooie wollen ikea stoelen 8o)

maaruh... het gaat niet alleen over mijn hok... wie nog meer met wat meer sfeervolle hokken??

Back