Nordlead 1 of 2 keys

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
ik zoek voor een vriend een Nord lead 1 liefst met expansie (12 stemmig) en PCMCIA kaart
of een Nordlead 2

Bel : 06-25486518

hij wil er zo'n 450 euro voor betalen

alvast bedankt !

Een NL1 met expansie + PCMCIA voor 450 ? Sure. Dream on.
De expansie alleen kostte al 600 euro.

De mijne is te koop voor 750. (inclusief flight)

Een NL-2 rack model kun je vinden voor rond de 400 euro. Maar een NL-1 met expansion voor 450 euro. Als ge dat voor elkaar krijgt, dan denk ik dat ge sales manager moet worden (of misschien ben je dat).

liefst keys ...

en heb hier een nl 2 rack voor 300 euro weg zien gaan ..

...heb hier een nl 2 rack voor 300 euro weg zien gaan...

Dat betekent niet gelijk dat dat dan ook de marktwaarde is...maar goed, sommige mensen snappen dat gewoon niet.
Ik zou zeggen succes ermee!

Geluk

Geluk

Ik heb echt mazzel dat ik Clavia NL 1 + Voice Uitbreiding + geheugen kaart voor 700 kan kopen.:W

Proost :biertje:

Tip!

Kijk ook eens waar je normaal niet zou kijken,mischien dat je dan wel weg kunt komen met een budget van 450euro.

Dagje Marktplaats mischien?

ik heb er toch 1 gevonden vorige week, voor 450, een mooie 1, met uitbreiding en 2 kaarten, dus het kan blijkbaar wel.

onmogelijk is niets bijna...ik heb mijn Fender Rhodes gekregen en een Moog The Source gekocht een keer voor 150 gulden toen...maar je moet heel reeel zijn in hoe groot de kansen zijn om bepaalde apparaten te vinden tegen bepaalde prijzen.
Mensen hebben de neiging om, als ze 1 keer iets voor een belachelijk laag bedrag hebben gezien, die prijs aan te nemen als huidige marktprijs...dat vind ik niet ok.

Origineel geplaatst door Leo
ik heb er toch 1 gevonden vorige week, voor 450, een mooie 1, met uitbreiding en 2 kaarten, dus het kan blijkbaar wel.

Tja je moest er alleen wel een hele studio bij kopen heb ik begrepen van de marktplaats ;)

en ik zeg jou heel eerlijk, en dat gelooft weer geen mens natuurlijk, ik doe dat omdat iedereen er dan blij van wordt: ik koop die spullen in 1 keer, zodat die jongen die gaat verhuizen meteen van het gezeik af is, ik geef hem een goede prijs, echt waar (het bleek ook een aardige kerel, dus waarom niet) en ik die spullen hier gewoon voor lage prijzen hier aan.
koopjes voor iedereen, ik heb wat langer de tijd dan die emigrant, en op het eind hou ik een mooie nordlead over.
mooi toch?

OH!! heb jij die NL1?! naja volgende keer beter (als ik nou een dag eerder naar Leiden was gegaan):engel: nou ja, zolang iedereen maar blij is, vinnik alles goed:biertje:

ja, sorry.
ik heb ook nog een dbx ddp van die jongen, die moet ik nog kwijt, de rest is intussen weg. dan heb ik precies die mooie nordlead over. was wel een heel gedoe.
maar wat je zegt is heel waar: als je iets echt graag wilt, gewoon vrij nemen, even een maaltijd overslaan, of wat dan ook, en in de auto springen.

Status
Please reply by conversation.
Back