Trigger gate plugin (gratis)

quifster

Gepokt en gemazeld
via een ander forum kwam ik deze gratis trigger gate tegen. Deze kun je installeren in cubase of een andere host. middels deze plugin heb je nu voor al je synths een trigger gate beschikbaar.

mgtriggergate_smallshot.jpg

je kan hem hier downloaden:
http://www.mgaudio.de/modules/main.php

:{

kan iemand uitleggen wat dit juist doet? op de site staat ook niet veel uitleg :confused:
ik weet wat gaten is, en wat triggers zijn, maar wat je nu juist met deze plugin kan doen?

Origineel geplaatst door Dieter@be
kan iemand uitleggen wat dit juist doet? op de site staat ook niet veel uitleg :confused:
ik weet wat gaten is, en wat triggers zijn, maar wat je nu juist met deze plugin kan doen?

Deze plugin zet in principe je volume telkens aan en uit, en dat snel achter elkaar

Dan krijg je een stotterend effect zeg maar :)

En probeer m anders eens uit, da's eigenlijk nog de beste manier om er achter te komen8)

Dezelfde kleuren als de Vanguard.
Zou het dan mischien de gate van Vanguard ongeveer moeten voorstellen? Dat zou cool zijn want daar hebben al veel mensen op zitten wachten.
Ik ga ff checke! :okdan:

Net geprobeert, leuk plugje.
Bijna hetzelfde als de trancegate van de vanguard, alleen de snelheid is niet regelbaar.( wel met het tempo maar dan loopt ie niet meer synchroom met de sequencer).
Waneer de swing werkt is mij ook niet duidelijk.(blijft grijs) :confused:
Maar voor de rest best bruikbaar en zeker niet duur.

edit: oh wacht nu zie ik op de site :stupid
- 'swing' will be implemeted in one of the following releases
- there are still problems with tempo changes !

Dus die plug wordt in de toekomst nóg beter! :okdan:

Back