Hallo allemaal

G

Guest

Guest
Op aanraden van mijn broer heb ik mij dan ook aangemeld op synthforum. Ik wil graag veel meer gaan leren over synths. Ik speel in een rock/pop bandje en voor de nieuwe liedjes gebruik ik een pk-5 met mijn poly-800. Zoals men misschien al gelezen wil ik mijn poly-800 gaan vervangen voor een Micro Modular. Ik hoop veel te leren en ik vind het echt te gek alle info die iedereen met elkaar uitwisselt.

Welkom!

Een Micro Modular is een fantastische keuze, waar je echt wat mee kunt klanktechnisch.
De Poly 800 voegt denk ik niet zo heel veel meer toe in je setup dan, plus dat de Clavia stúkken makkelijker te programmeren is. Maar goed, als je em verkoopt levert ie je werkelijkwaar geen :kont: meer op, dus ik zou hem gewoon lekker houwen!

Veel plezier hier, en vraag maar raak!

alternatieven?

alternatieven?

Bestaan er eigenlijk ook alternatieven voor de Micro Modular? Die zich in de zelfde prijsklasse begeven?

Re: alternatieven?

Re: alternatieven?

Origineel geplaatst door Joosk
Bestaan er eigenlijk ook alternatieven voor de Micro Modular? Die zich in de zelfde prijsklasse begeven?
welkom! Alternatieven voor de micro-mod? Als je in hardware wilt blijven niet echt. Als softsynth: NI reaktor bijvoorbeeld.

Welkom!

Welkom!

met je poly 800 ff op straat wat geld binnenhalen en dan gewoon een micromodulair kopen!
Poly 800 gaat op batterijen,gitaartje erbij en cash binnenhalen!
Heb ik zelf ook gedaan geen probleem....
Welkom op dit toffe forum.....

"Welkom hier..."
vol6-04.jpg

Een MicroModular in een Pop/Rock bandje hoor je niet vaak! (oké.. IK dan..)

Een alternatief? Hangt ervan af wat voor iets je zoekt. En modulair-achtige synth? Een V.A.? Een erg te editten synth? Wat stel je je van de MicroModular voor, of ken je 'm al? etc.

Re: Hallo allemaal

Origineel geplaatst door Joosk
gebruik ik een pk-5 met mijn poly-800. Zoals men misschien al gelezen wil ik mijn poly-800 gaan vervangen voor een Micro Modular.

Als je die Poly-800 weg doet, wat ga je dan gebruik als klavier? Die PK-5 is toch voor bassen en een MicroModular heeft geen klavier.

roland_pk5.jpg

Of heb je een andere PK-5?

pk-5

pk-5

klopt! ik leen nu een pk-5 voor de poly-800 , omdat ik ook bas speel. uiteindelijk wil ik zelf een pk-5 kopen en dan heb ik een klein kastje waar ik hele diepe en donkere geluiden uit wil halen.
weet jij nog een goed alternatief voor de pk-5 of pk-7

groeten joost

Back