Mijn ouwe trouwe Delta DLX mag de deur uit vanwege een upgrade. Deze tafel is in goeie staat en heeft optisch hier en daar gebruikssporen. Ben de 3e eigenaar en de tafel is rond de 7 jaar oud.
De Soundcraft Delta DLX is een begrip in geluidsland, de tafel heeft zijn weg naar vele PA bedrijven en (home) studio's gevonden. De DLX is de opvolger van de Delta 200 en heeft een paar extra nuttige, voorzieningen meegekregen.
Ideaal als front end voor desktop recording of live gebruik, zeer professioneel, overzichtelijk en compact opgezet.
Mijn vraagprijs is 750 euro
handige links voor meer en uitgebreidere info:
Soundcraft site
PDF brochure
De Soundcraft Delta DLX is een begrip in geluidsland, de tafel heeft zijn weg naar vele PA bedrijven en (home) studio's gevonden. De DLX is de opvolger van de Delta 200 en heeft een paar extra nuttige, voorzieningen meegekregen.
Specs in vogelvlucht:
* 6 kanalen mono met direct out, Brittish EQ (hi,lo,2x mid sweep), 6 auxen, insert, lowcut, 48v, etc
* 2 kanalen stereo met dubbele ingang hi, lo, mid sweep, 6 aux, fase pot (stereo verbreder)
* 4 group outputs met stereo returns, eq en meters
* master sectie met alle mogelijke voorzieningen en accurate metering
Ideaal als front end voor desktop recording of live gebruik, zeer professioneel, overzichtelijk en compact opgezet.
Mijn vraagprijs is 750 euro
handige links voor meer en uitgebreidere info:
Soundcraft site
PDF brochure