• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Delta DLX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Q

out in the fields
Mijn ouwe trouwe Delta DLX mag de deur uit vanwege een upgrade. Deze tafel is in goeie staat en heeft optisch hier en daar gebruikssporen. Ben de 3e eigenaar en de tafel is rond de 7 jaar oud.

De Soundcraft Delta DLX is een begrip in geluidsland, de tafel heeft zijn weg naar vele PA bedrijven en (home) studio's gevonden. De DLX is de opvolger van de Delta 200 en heeft een paar extra nuttige, voorzieningen meegekregen.

• Specs in vogelvlucht:

* 6 kanalen mono met direct out, Brittish EQ (hi,lo,2x mid sweep), 6 auxen, insert, lowcut, 48v, etc
    * 2 kanalen stereo met dubbele ingang hi, lo, mid sweep, 6 aux, fase pot (stereo verbreder)
    * 4 group outputs met stereo returns, eq en meters
    * master sectie met alle mogelijke voorzieningen en accurate metering
Deze desk is volledig modulair en daarom makkelijk te onderhouden, nieuwprijs lag rond de 6000 euro indertijd.
Ideaal als front end voor desktop recording of live gebruik, zeer professioneel, overzichtelijk en compact opgezet.

Mijn vraagprijs is 750 euro

handige links voor meer en uitgebreidere info:

Soundcraft site

PDF brochure

Foto:

Attachments

• dlx3.jpg
    dlx3.jpg
    74,9 KB · Bekeken: 63
Ter info:
het betreft hier dus geen ouwe Delta 200 uitvoering maar het laatste type DLX dat nog tot vorig jaar in aktieve produktie was.

Misschien een beetje hooggegrepen?

680 euro dan maar, bijna 10% van de nieuwprijs!

Beleefd aanbevolen door het huis :D

(iemand die een leuke synth te ruil heeft is ook welkom)

Picie d'r bij van 't kontje:

Attachments

• dlx2.jpg
    dlx2.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 57
*ploink*:koffie:

Deze maar weer eens schoppen, mag weg voor 650 euro.
kom op mensen, uw loon is weer binnen *D

Doe dan 's een leuk ruilvoorstel in de vorm een een synth of drummert.
:L

Mensen ik wil d'r af aangezien er meer spullen binnenkomen dit weekeinde en de ruimte in mijn vide te klein is.

Is gereserveerd.

... en de koper haakt alweer af.

Waar is de tijd gebleven dat afspraken afspraken waren :erm:

Okee prijs gaat naar 590, graag alleen reageren als je van plan bent te kopen en weet waar Hengelo ligt ;)

Ik wordt gek van het gesleep nu, de eerste die een bedrag rond de 450 euro biedt heeft 'm...

Nou verkocht dus .. pheew for a minute there...

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back