Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik vind dat het in een winkel nooit moet uitdraaien op een "battle of knowledge".....
Je bent dan als verkoper en als klant niet goed bezig, het leidt tot niets.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Het gaat erom dat een klant weggaat met datgene wat hij nodig heeft en wat bij hem past. Een goede verkoper is daar met een paar vragen zo achter en dan blijven er vaak nog maar 1 of twee apparaten over die echt interesant zijn voor de klant.
, kwam toen eigenlijk langs om een Roland JP-8000 van naderbij te bekijken.Origineel geplaatst door mario
Dan ben je inderdaad genaaid ja.... hehe!
gr. Mario

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik ben getriggerd door een andere post..
Ik wordt altijd zoo moe van die vervelende verkopers die zitten te zeiken over een product wat ver-schrik-ke-lijk goed is volgens hem.. Je prikt er altijd zooo snel doorheen of ze de waarheid spreken (ik ben ze nog niet tegen gekomen). Ik heb daar altijd een handige truc voor: gewoon effe goed lezen (i-net) wat het apparaat allemaal kan en wat de reviews zijn en dan naar die gast toestappen en het domme gansje uithangen.. :confused: Reken maar erop dat ie uit zijn nek lult. Je wensen leg je gewoon bij ze in de mond!
Een andere truc die je kunt uitvoeren is net doen of je iets heeeeel graag wilt kopen en dan op het laatste moment zeggen dat je het toch maar niet doet. Als het enthousiasme van die verkoper dan met een factor 10 afneemt dan weet je wat je aan die gasten hebt...
Anderen hier ook soortgelijke ervaringen??
Arv

Origineel geplaatst door mario
Liever een JP8000 dan een AN1x!

Daarna ging ik naar een andere computer winkel, onder mijn toemalig appartement en daar zei de verkoper meteen: "Heb jij een sampler?" Toen nog eventjes over synths geluld en dat was tof. Pas vandaag ben ik erachter gekomen dat het mario was!Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik naar een computerzaak voor een SCSI zip drive voor mijn MPC2000xl. Ik: "Hebben jullie een externe SCSI zip drive?" Hij: "Meneer, u kunt beter USB gebruiken...." Ik: "Mijn sampler heeft geen USB." Hij: "Dan is u systeem verouderd..." Ik: "Tot ziens!" hmmmm
Kleine wereld.
Maar geen zaak vs zaak discussie pleese..

(op een paar verkopende DSF leden na natuurlijk
)