Welkom!
Leuk dat je meteen een nummer van jezelf post! Dat zegt (vaak) meer over jezelf dan een lang inleiding verhaal.
En nou we het sociale gedeelte gehad hebben:

Ik vind het (als niet-trancekenner en -liefhebber

) helemaal zo slecht nog niet, qua geluiden in ieder geval. Ik vind wel dat er nog wat schort aan de opbouw: op 1:00 val je in een gat (een soort opbouw, waarna er iets kaals volgt in plaats van het verwachte stampend volle) en de nieuwe opbouw vanaf de grond af na 1:45 vind ik ook niet zo geslaagd (vooral als de strings erbij komen op 2:13). Verder zijn je drumpatterns en -geluiden een beetje cliche (vooral die crashes en snares). En naar mijn smaak zijn je strings en het geluid van je arpeggio te sterk detuned, waardoor je een jankend geluid krijgt. En de combinatie lead/backing track na 3:00 is een paar keer vals (hey, jij vroeg om commentaar hè!

).
Okee, wat ik dan wel goed vond: op zo'n hoogtepunt klinkt de track best goed; leuke (drukke) arpeggio ook. De basis is er dus in ieder geval. Zeker niet slecht voor een maand ervaring!
Mijn raad: experimenteer meer met stereo (laat de arpeggiator eens op en neer stuiteren tussen de boxen), drumgeluiden en -fills en maak je geluiden i.p.v. sterk gedetuned vetter (layering?) met meer reverb.
Waar heb je het nummer mee gemaakt trouwens?