[LIVE] Ik ga spelen en neem mee....

- 2 Roland-jes
- Behringer DI
- floormonitor van het musicstore huismerk
- Digitech S-100
- SM58
- kistje met kabels, verloopjes, schroevendraaiertje, tangetje en tape
- 2 shirtjes (1 voor na het opbouwen, 1 voor na het spelen)
- 2 handdoeken (1 voor m'n tronie, 1 om na afloop het bier van m'n kabels te poetsen)
- statiefje voor de keys
- statiefje voor m'n spiekbriefjes
- mic-stand
- pakje camel
- doosje eieren (om terug te gooien)

daarmee red ik me wel

heb het nog niet, maar ben wel van plan een standaard vis/gereedschapkoffer helemaal te vullen met kabels, verloopjes, soldeerboutje, tin etc.
Allemaal alleen om mee te nemen. Dan hoef je niet elke keer alle kabels te ontknopen, zorgvuldig oprollen etc. Kan je dat allemaal laten liggen en gewoon je koffertje in de vrachtwagen zetten.

Wel uitkijken natuurlijk, zorg ervoor dat je alles bij hebt!

oh jaah, niet te vergeten, lange vloei en tips, lullig als je dat niet hebt op het podium!!

Origineel geplaatst door dsil
heb het nog niet, maar ben wel van plan een standaard vis/gereedschapkoffer helemaal te vullen met kabels, verloopjes, soldeerboutje, tin etc.
Allemaal alleen om mee te nemen. Dan hoef je niet elke keer alle kabels te ontknopen, zorgvuldig oprollen etc. Kan je dat allemaal laten liggen en gewoon je koffertje in de vrachtwagen zetten.

Vergeet de tin en het soldeerboutje, en neem gewoon reservekabels en verloopjes mee. Gepiel op een podium met een warme soldeerbout is nou niet echt mijn idee van een relaxte aanloop naar een knallend optreden. Een (of meer) compleet ingericht(e) koffertje(s) voor podiumgebruik is imo een must. Dan weet je iig altijd zeker (goed, altijd behalve de eerste keer dan) dat je alles bij je hebt.

tipje: Bij de Hema verkopen ze voor errug weinig (anderhalve euro ofzo) doosjes met daarin 10 klitteband kabelbindertjes. Ideaal ! Werkt veel sneller/steviger als die brakke vuilniszak-dichtknoop-pokkedingen.
ik heb de plaatselijke hema al een paar keer van hun hele voorraad afgeholpen 8)

Origineel geplaatst door gemmetje
Vergeet de tin en het soldeerboutje, en neem gewoon reservekabels en verloopjes mee. Gepiel op een podium met een warme soldeerbout is nou niet echt mijn idee van een relaxte aanloop naar een knallend optreden. Een (of meer) compleet ingericht(e) koffertje(s) voor podiumgebruik is imo een must. Dan weet je iig altijd zeker (goed, altijd behalve de eerste keer dan) dat je alles bij je hebt.

tipje: Bij de Hema verkopen ze voor errug weinig (anderhalve euro ofzo) doosjes met daarin 10 klitteband kabelbindertjes. Ideaal ! Werkt veel sneller/steviger als die brakke vuilniszak-dichtknoop-pokkedingen.
ik heb de plaatselijke hema al een paar keer van hun hele voorraad afgeholpen 8)

pjew dan zou je mij moeten zien,.. ik heb een reistas vol met zooi aan kabels voedingen pedalen enz enz... waar ik eigelijk nooit in kijk, wanneer het niet nodig is...
en als er dan toch een probleem is gaat de tas open en stress ik tot ik de juiste combinatie heb gevonden... (niet echt een goeie manier he :stupid ) maar zie het aan de positieve kant,.. ik heb hem nooooooooooit nodig.,..... ahum...

ff afkloppen

Back