Gezocht: MS10, xBase, MS2000, ...

Status
Please reply by conversation.

ikke

Ouwe rot
Met de wijze woorden "een mens kan proberen" zoek ik de één vd volgende spullen voor 300 euro max.

Korg MS10
Korg VC10
Virus desktop A
Nord rack 1
JoMoX xBase
Roland Promars ( :D )
Korg MS 2000, MS 2000r
Elektron Sidstation
Realistic Concertmate MG-1

Behalve de Concertmate en de promars heb ik ze al allemaal zien gaan voor 300 of minder.. Dit is geen argument, enkel een bewijs dat ik niet gek ben. :)

Stelletje hollanders.. =(
Ik heb al een ms10 voor 175 gezien. een vc10 voor 250, een virus B en een nord1 voor 300, een xbase voor 350 en een ms2000r voor 275.
Dus waarom niet?
Een belg probeert, een nederlander weet dat ie gaat falen! }:|

En laat deze draad nu maar rustig zijn gang gaan. Niemand heeft iets aan jullie commentaar! :z

Re: Gezocht: MS10, xBase, MS2000, ...

Origineel geplaatst door ikke

Behalve de Concertmate en de promars heb ik ze al allemaal zien gaan voor 300 of minder.. Dit is geen argument, enkel een bewijs dat ik niet gek ben. :)
:confused:

Wellicht moet je eens college causualiteit gaan volgen ?

En laat deze draad nu maar rustig zijn gang gaan. Niemand heeft iets aan jullie commentaar! :z

:r en met zulke reacties denk je dat hollanders jou nog iets willen verkopen voor die prijzen ?? In holland geld daarvoor het gezegde:

"voor een dubbeltje op de 1ste rang willen zitten" en meestal word dat niet gewaardeerd (zowel op dit forum als in het echte leven, maar ach omdat je een belg bent vergeven we je onwetendheid ;) )

Nog zo'n 1: wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op den neusch.

Volgens mij gaat Ikke het niet lukken junkie prijzen neer te tellen van gear van mensen op dit forum.

Een belg probeert, een nederlander weet dat ie gaat falen! }:|

Waar slaat dit op joh?
[plaats voor opmerkingen die toch niet gewaardeerd worden door moderators, forumleden van belgische komaf en thread starter]

Maar in ieder geval, succes! Ik weet ook dat je soms van die koopjes kunt vinden. In het verleden heb ik ook een paar apparaten gescored voor iets meer dan de helft van de normale 2ehandsprijs.
Zoekt en gij zult vinden :D. Heb je al een paar pandjeshuizen gechecked?

-C-

Bericht door een moderator:
Ik stel voor om deze discussie on topic te houden.
Gezanik over Belgie vs Nederland wordt hierna verwijderd.

Prijzen

Prijzen

Heren moderators! Sorry dat ik hem hier plaats maar weten jullie een goede plek voor een thread over: als iemand een apparaat voor een bepaald bedrag (dat onder de gemiddelde 2e handsprijs ligt) wenst verkopen, anderen dat niet gelijk vast moeten houden als "DE PRIJS TEGENWOORDIG WANT IK HEB ER AL EEN GEZIEN VOOR...". Wat iemand voor zijn apparatuur wil vragen is 1 ding, wat een goede markt conforme waarde is is weer wat anders! Proberen staat vrij natuurlijk maar mensen voeren dit steeds vaker op als argument om prijzen te drukken tijdens onderhandelingen...

Nee heb je, ja kun je krijgen :). Als je iets verkoopt en mensen gaan op deze manier de prijs proberen te drukken is het een kwestie van je poot stijfhouden. Je hebt het zelf allemaal in de hand.

Maar ik stuur de topicstarter even een p.b. want ik weet wel iets wat ie zoekt, voor een leuke prijs :D

-C-

Status
Please reply by conversation.
Back