• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mengpaneel, 2 drumcomputers en geluidskaart te koop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MoZvy

Ingeburgerd
Ik heb volgende spullen te koop staan:

Yamaha 01V: €800
Roland MC-505: €450
Terratec EWS88-MT: €200
Drumstation V2: €250

Ik woon in België kort bij de grens (Helchteren, Belgisch Limburg) en werk in Nederland (ook kort bij de grens, Soerendonck). De spullen kunnen dus afgehaald worden, of anders opgestuurd.

Het materiaal is allemaal in goede staat, foto's volgen nog (ik moet nog snel even foto's maken ;) ).

De reden van verkoop is dat ik minder en minder met mijn hobby bezig ben en dus besloten heb om mijn materiaal weg te doen. De software die ik heb hou ik om mij af en toe eens mee te amuseren :) .

De foto's!

De foto's!

01v.jpg

Drumstation-front.jpg

Drumstation-back.jpg

MC505-front.jpg

MC505-back.jpg

Terratec.jpg

Terratec-closeup.jpg

Drumstation gereserveerd

Drumstation gereserveerd

De Drumstation is momenteel gereserveerd. :)

Drumstation verkocht!

Drumstation verkocht!

De drumstation is dus verkocht!

Verder nog steeds te koop:

Yamaha 01V: €800
Roland MC-505: €450
Terratec EWS88-MT: €200

Update

Update

Yamaha01V: VERKOCHT
Roland MC-505: VERKOCHT

NOG STEEDS TE KOOP: