THM
Book of MOOG Revelations
Hoi mensen,
Ik had graag eens geweten hoeveel mijn Novation Supernova II R nog waard is.
Hij is in nagenoeg nieuwstaat, technisch & optisch volledig in orde.
Incl. originele doos & originele manuals.
Ie staat al een heel eindje in de verkoop/ruil sectie van deze site, alsook in meerdere "instrumenten zoekertjes"-sites, maar toch kreeg ik nog bijna geen reacties.
Ik dacht dat ie toch nog wel 1200 EUR waard was, maar gezien het weinige succes ga ik er van uit dat dit te hoog gegrepen is. Klopt dit ?
En hoeveel is dan wel nog waard ?
zie ook deze draad: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=30144 (alle voorstellen nog steeds welkom, maar hou het redelijk aub)
Ik had graag eens geweten hoeveel mijn Novation Supernova II R nog waard is.
Hij is in nagenoeg nieuwstaat, technisch & optisch volledig in orde.
Incl. originele doos & originele manuals.
Ie staat al een heel eindje in de verkoop/ruil sectie van deze site, alsook in meerdere "instrumenten zoekertjes"-sites, maar toch kreeg ik nog bijna geen reacties.
Ik dacht dat ie toch nog wel 1200 EUR waard was, maar gezien het weinige succes ga ik er van uit dat dit te hoog gegrepen is. Klopt dit ?
En hoeveel is dan wel nog waard ?
zie ook deze draad: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=30144 (alle voorstellen nog steeds welkom, maar hou het redelijk aub)

als je er bij had gezet...."naar mijn mening" was dat prima geweest. Maar ik denk juist het tegenovergestelde, ik zie hier op het forum mensen als dione die hem voor hardhouse gebruiken. Ik gebruik hem voor drum & bass, electro en voor instrumentale hip hop beats, en er zijn mensen op dit forum die hem voor trance gebruiken of voor popmuziek. Om eerlijk te zijn vind ik (mijn mening) de virus (die ik een week op test heb gehad) erg eentonig en overheersend. Over de ion kan ik niks zeggen omdat ik die nog nooit gebruikt heb. Maar ik neem aan dat je zelf ook ooit een supernova uitgebreid hebt getest (even niet alleen luisterend naar de presets) ?
.