hoi

innocent

Nieuwkomer
ik ben michiel en ik ben een groentje.
ben bezig met mn eigen home studio. Mijn voorlopige doel is om demo's voor beginnende (hardcore) bands op te nemen. Natuurlijk het liefst voor mijn eigen bands.

revealed www.revealed.nl
my endless fight www.myendlessfight.nl

waarschijnlijk zal ik jullie het meest gaan lastig vallen met simpele vragen.

groeten

In een ander berichtje las ik dat je o.a. een Roland A-30 bezit, heb je nog andere spullen?

Wij zijn hier nogal verlekkerd op gearlijstjes 8~

gear lijstjes... jazeker.. maar ik ben eigenlijk een gitarist die wil gaan recorden.. dus ik heb wat zooi aangeschaft.. en probeer daar wat mee te gaan doen. okay komptie

P4 ASUS P4P800-e.. 1024 mb , 2x 80 gig, plextor, delta 1010LT
dual monitor (1x 19 inch, 1x 21 inch)

Rode nt2 (de oude dus) met Groove tubes pre-amp MP-1.

Studiomaster Star system mengpaneel. (eigenlijk voor oude 8-track bandrecorders.. maar dus ook ideaal voor mijn 8 kanaals geluidskaart)

Roland A-30

Alesis M1 MK2 active

AKG K240 Studio Headphones

POD 2.0

alesis MEQ 230
Behringer Tube ultra Q

mijn gitaar rack:

peavey rockmaster pre-amp
Rocktron HUSH ruisonderdrukker
BBE sonic maximizer
Peavey 50/50 Classic eindtrap

op komst: Rocktron Intellifex (ben bezig met een stereo gitaar setup)

en ik heb hier nog een orange 4x12 speakerkast staan van een vriend... en heb ook nog een JCM 800 en egl Ritchie Blackmore top tot mijn beschikking mocht ik ze nodig hebben voor recording...

dus.

Origineel geplaatst door innocent
en heb ook nog een JCM 800 en egl Ritchie Blackmore top tot mijn beschikking mocht ik ze nodig hebben voor recording...

De gitarist van mijn oude Grindmetalband had ook zo'n Engl Ritchie blackmore set. Wat een bruut ding is dat zeg:duivels:

Heb je ergens ook muziek van je band online staan?? ben erg benieuwd:)

ja op de site's (zie boven) kan je zeker wel wat mp'3 vinden maar die zijn allemaal ruk. de mp3 op de revealed site is van de oude demo.. hier speel ik ook niet op mee. en op de site van my endless fight zijn het oefenhok opname's na 2 repetities.. gewoon meer voor onszelf... opgenomen met een koptelefoon in de mic ingang en een minidisc.. hehe niet bijster kwaliteit zeg maar ;) We zijn nog maar net begonnen met deze band dus.

:doei: hoihoi!

Welkom!

Aardige gearlijst voor een beginner, toch?

waarschijnlijk zal ik jullie het meest gaan lastig vallen met simpele vragen

makkelijke vragen zijn altijd fijn :)

We zijn nog maar net begonnen met deze band dus.

En de demo is al uitverkocht, sjonge dat gaat hard bij jullie. Goe bezig :okdan:

discography.jpg

welkom:biertje:

Back