Re-introducing!

Bobby

.com
hooi!!

al een paar maanden niet meer zo frequent op het forum geweest, maar daaar is een reden voor:
heb conceptje bedacht en een website gemaakt om m'n demo's op een andere manier openbaar te maken.
Niet compleet vernieuwend, maar toch een beetje wel ;)

klikken op m'n siggie please
Have a nice weekend guys!! :biertje:

welcome%20back.jpg

siggie01.gif

Maarre, ik kom niet verder dan 't beginschermpje.. Ook niet als ik erop klik.. :confused:

Erg mooi gedaan hoor.
Als je op een muziekje klikt duurt het een tijd (bij mij) voor je iets hoort, terwijl er verder niks gebeurt. Misschien is een mededeling (even geduld blah blah) in dit geval verduidelijkend. Klein muggeziftje: recommand schrijf je volgens mij recommend. Ook is het wel handig als er een stop button is voor de muziek, zeker omdat het steeds geloopt wordt.
Kunnen anderen ook een demo posten? (en zo ja, hoe?)

Layan

hmmmmmm, vreemd, als je op de luidspreker klikt om een demo te luisteren word rechtsboven een flash player geladen die het nummer speelt. Tijdens het laden loopt er een statusbalk die aangeeft (%) hoever ie zit.
Heb je mss geen flash geinstalleer? hebben anderen dit ook voor? Tis het eerste dat ik hiervan hoor.

En als je de demo wil stoppen kan je rechtsboven op de luidsspreker klikken (=start/stop)
Zooow! :)

Back