Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
volgens mij gaat het Bass daar helemaal niet om...
het lijkt op een positieve inleiding maar de kern van het verhaal zit hem in het staartje (Bass kennende)![]()

Origineel geplaatst door Bahamut
Trouwens, ik hoor nog liever Tiesto draaien dan Bjork... want dat is echt de grootste crap die er bestaat... beetje random bleeren op hier en daar wat geluidjes en ritmes (totaal niet in de maat). Vraag dan iemand die kan zingen.

maar da's summergames he... na het onbranden van de vlam kwamen er duiven het beeld binnen vliegen...Origineel geplaatst door Hanz
![]()

...en dat telkens oeverloze afgeven van Bass is nutuulk ook nog eens een perfecte reclame voor Mr. T.Origineel geplaatst door fuse
Waarom nou weer zo typisch negatief moeten doen (ja moeten doen) over dit gegeven.
Origineel geplaatst door The Q
Bah weer kwaliteitscontrôle?
Ik vond het LEUK dat Thijs er stond. Ja daat hoorde u allen goed: leuk!
KON ook niet anders zo'n Thread: Thijsje heeft succes en mag daar staan en 3/4 (of meer..) van Synth-forum valt erover..Origineel geplaatst door 6 trak
volgens mij gaat het Bass daar helemaal niet om...
het lijkt op een positieve inleiding maar de kern van het verhaal zit hem in het staartje (Bass kennende)![]()