Openingsceremonie Olympische Spelen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
volgens mij gaat het Bass daar helemaal niet om...
het lijkt op een positieve inleiding maar de kern van het verhaal zit hem in het staartje (Bass kennende) ;)

Ik doelde ook niet op de stelling van Bass. Wat mij betreft is zijn post prima, welke bedoeling hij er ook mee mag hebben.
Wat me duidelijk leek: het is niet de bedoeling dat deze thread weer ontaardt in de zóóóveelste "ik haat tiesto" topic.
Simple as that.

Dus: wat vond je van de openings ceremonie? En evt. wat vond je van de act van Tiesto als onderdeel van die ceremonie?
Dat is hier het onderwerp... :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bahamut
Trouwens, ik hoor nog liever Tiesto draaien dan Bjork... want dat is echt de grootste crap die er bestaat... beetje random bleeren op hier en daar wat geluidjes en ritmes (totaal niet in de maat). Vraag dan iemand die kan zingen.

Niet op de maat nee. Heb je die kerel van de OS nog gehoord met z'n toespraak? Die hoorde je ook al voordat je hem op tv z'n mond zag open doen. Het geluid op nederland 2 was erg slecht. Ik heb het zelf niet gehoord, maar op eurosport bijvoorbeeld was het een stuk beter, in ieder geval klopte er van de timing heel wat meer dan wat de NOS presteerde.

heb de openings ceremonie helaas gemist.

Om eerlijk te zijn vond ik zijn act shit! (was te verwachten door diverse invloeden en omstandigheden) Net wat ... zei,hij kwam niet door en het publiek kreeg ook bar weinig van hem door. Er zal beslist afgesproken zijn dat de muziek die thijs draaide alleen als begeleiding te horen moest zijn. Het gaat wel om een opening en niet Tiesto in concert Athene,het was natuurlijk te verwachten.
Mensen die door de vette house beats uit hun dak gaan en de sporters die als joep meloen rond het stadion lopen,lijkt me niet. Wat me wel opviel was wanneer een aantal van zijn eigen tracks voorbij kwamen werd het volume even opgeschroefd.

Als ik Thijs was had ik gewoon halverwege de hele zooi open gegooid en los met die handel. Tiesto stadion van Athene uitgegooid! hahhhha dat zou eens promotie wezen.

Bah weer kwaliteitscontrôle?

Ik vond het LEUK dat Thijs er stond. Ja daat hoorde u allen goed: leuk!

Wanneer staat er nu eens een Nederlander bij zulke belangrijke evenementen zijn ding te doen? Let wel heren, het zijn de Olympische spelen en geen braderie.

Kon zien dat Tiësto er mooi de sfeer er in bracht bij al die sporters en die vonden het op hun beurt weer geweldig. Ach het blijft een DJ maar ik gun ieder z'n succesje.

Als je er zelf bij bent geweest mag je kritiek geven, vind het goedkoop om steeds maar af te geven op mensen die wel succes hebben en wel gevraagd worden voor belangrijke evenementen. Vangelis stond al op de spelen van 1896 dus die viel af.

Wat ik zelf een beetje droef vond: de lui die zwaaiend met een camcorder of zelfs met GSM aan hun hoofd opkwamen! :stupid

Wèl leuk: alle landen waarvan ik nog nooit had gehoord; in diverse bizarre kledij gehesen.

Het theatrale stuk van de openingsceremonie was zelf best te pruimen, maar dat binnenkomen heb ik maar voor een half uurtje gevolgd. Toen was de nieuwigheid er wel af... :D
Alleen ik durfde niet weg, omdat ik bang was dat opeens Vangelis een fantastische guest appearance zou maken... :o:

Maar als je aan mij vraagt: hoe ziet de àllerbeste opening van de 'games' er uit? Dan hierbij mijn suggestie:

Summer_Games_inseq1.gif

De Dance muziek is eindelijk eens naar een hoger niveau getild,beter toch!!!!:okdan:

Volgens mij is het uitkiezen van zulke hippe artiesten een positieve uitkomst voor de jeugd.
Geen antiek klassiek gedoe. Maar een breuk met het verleden.
Weer eens wat anders. Nou ja voor het grote publiek dan.

Waarom nou weer zo typisch negatief moeten doen (ja moeten doen) over dit gegeven.
Onderzoek heeft aangetoond dat als je niet overal druk om maakt je bloeddruk lekker laag blijft en je een paar jaar langer kan blijven leven.

En Doe Maar heeft er zo'n mooi liedje over gemaakt. TV's en knoppen enzo.
Die helpt je zo uit de puree.

Origineel geplaatst door fuse
Waarom nou weer zo typisch negatief moeten doen (ja moeten doen) over dit gegeven.
...en dat telkens oeverloze afgeven van Bass is nutuulk ook nog eens een perfecte reclame voor Mr. T.
het werkt alleen maar averechts Bass al die 'aandacht' die jij er aan schenkt... wat wil je nou?

Ja juist!

Je kunt wel een jp8000 in je bezit hebben maar dat zegt niet dat je studio er beter op wordt.

Origineel geplaatst door The Q
Bah weer kwaliteitscontrôle?

Ik vond het LEUK dat Thijs er stond. Ja daat hoorde u allen goed: leuk!

Hè hè... eindelijk één positieve reactie. Verder alleen maar afgeven op Tiësto... had uiteraard niet anders verwacht.

Ja, ik vind veel van zijn platen k.u.t. en ik houd totaal niet van zoet-sappige trance in het algemeen.

Maar dan nog kan ik de prestaties van deze redelijk nuchtere Hollander heel erg waarderen! Geen vulgair, blerende en pochend figuur als DJ Jean... nee, gewoon een jongen van de hoek die zich in een paar jaar, tot op het allerhoogste internationale podium heeft weten te verheffen.

Ja het allerhoogste internationale podium... of wil iemand de Olympische spelen anders betitelen? Ik kan me geen groter evenement bedenken en waar meer mensen naar kijken. Als je daar als DJ mag optreden dan mag je niets anders dan héél erg trots zijn!

WE hebben een primeur!

En dat geldt ook voor je landgenoten... maar ja... wij geven liever af op onze mensen. Altijd kritiek. Nooit eens één. Waarschijnlijk is dat dan ook de reden dat wij internationaal altijd ondergescheten worden en nooit een 'oorlog' zullen winnen.

Waarschijnlijk is J.P. (nee, niet de 8000) stiekem een goede ambassadeur voor ons land...

Mensen, het draait alleen maar om geld, macht en aanzien.
Al het andere is daaraan ondergeschikt: van inspiratie in muziek, tot het laten afknallen van een Iraaks meisje van 3.
Tiesto stond daar alleen zijn zakken te vullen. Het lawaai wat daarmee gepaard gaat was zeker te horen, maar klinkt mij niet als muziek in de oren.
Beseft dat ware creativiteit alleen bij hobbyisten te vinden is zoals wij en dat die ook nooit te koop KAN zijn.
Het is waar dat een hongerige maag creativiteit schenkt, maar een volle buik aleen stront...

:gaap: KON ook niet anders zo'n Thread: Thijsje heeft succes en mag daar staan en 3/4 (of meer..) van Synth-forum valt erover..
Er zal zeker wel lang over vergaderd zijn daar bij de Olympische Spelen-organisatie wie er mag staan, dus laat 'm nou gewoon zijn ding doen.

Jeez'

Origineel geplaatst door 6 trak
volgens mij gaat het Bass daar helemaal niet om...
het lijkt op een positieve inleiding maar de kern van het verhaal zit hem in het staartje (Bass kennende) ;)

Zucht 6 trak nee hoor je zit ernaast....

Het hele idee van een DJ op een Openingsceremonie vond ik ridicuul!
En dat dat nou juist Tiesto is, is toeval.....
Al stond Carl Cox of whoever ofzo daar plaatjes te draaien, die zal het wel thematischer doen misschien maar toch...

Iets traditioneels als de Olympische spelen zou toch meer diepgang/niveau moeten brengen op zo'n gebeurtenis..iemand achter 2 draaitafels is toch niet echt geloofwaardig op zoiets...
Live muziek zou het moeten zijn....

Nu vind ik de olympische spelen sowieso al kut, dus dat Thijzemans daar staat te draaien, hij gaat zijn gang maar, want de spelen zijn al een groot commercieel winst en graai festijn. Ze willen wel de goeie snuiters uithangen, maar onderhand vechten hele landen om de eer om die onzin te mogen organiseren, voor de broodnodige boost aan de economie.

Ik zeg:
Olympische spelen old-skool, dus weer op de sintelbaan op de Olympus, Verboden toegang voor getrouwde vrouwen, alle atleten weer naakt, behalve op het onderdeel "Hardlopen in voledige wapenuitrusting", want dan is dat weer niet zo handig.
Muzikale omlijsting door citer en harp spelende grieken, en we gaan ook meteen weer stieren offeren aan Zeus.

Wel, ik vraag me af of die Tiesto wel een bewuste keuze was van de organisatie om het hedendaagse te benadrukken. Dat die Tiesto veel verdiend, dat zal wel en dat is niet zo interessant, maar het kan best zijn dat hij uiteindelijk VEEL goedkoper is dan een symfonie orkerst met een aantal goede zangers, met speciaal gecomponeerd werk.

Verder komt'ie uit Breda... Komt daar ooit iets goeds vandaan, behalve leger officieren? ;)

Wout

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back