Don Borito
Fantasie lid
:confused:
eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, om mijn connectoren van mijn A5000 door te meten op voltage. Zodat ik eindelijk mijn harddisk kan aansluiten... (power connector weikt dus af van de gangbare pc connectoren).
Stekkertje in elkaar geflanst (ingecapselt met zogenaamde shrink tape) IDE kalbel erop gezet..
Sampler aangezet... bij disk gezegd dat het om een master drive gaat en die op aan gezet...
op Format geklikt... YES gezegt of ik het wel echt wil doen...
ERROR: can't fine SCSI or IDE harddrive....:confused:
ik gebruik een Maxtor harde schijf van 13,8 gig (en ik weet dat ie hem naar 8 gig zal terug formatteren...)
doet dus nieeeeeeeeeeeeeeeks... helemaal NIEKS, nada noppes...
IDE kabel omgewisseld... en toen bleef zelfd mijn schermpje blank...
wat in hemelsnaam doe ik nu toch fout!!!!!
eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, om mijn connectoren van mijn A5000 door te meten op voltage. Zodat ik eindelijk mijn harddisk kan aansluiten... (power connector weikt dus af van de gangbare pc connectoren).
Stekkertje in elkaar geflanst (ingecapselt met zogenaamde shrink tape) IDE kalbel erop gezet..
Sampler aangezet... bij disk gezegd dat het om een master drive gaat en die op aan gezet...
op Format geklikt... YES gezegt of ik het wel echt wil doen...
ERROR: can't fine SCSI or IDE harddrive....:confused:
ik gebruik een Maxtor harde schijf van 13,8 gig (en ik weet dat ie hem naar 8 gig zal terug formatteren...)
doet dus nieeeeeeeeeeeeeeeks... helemaal NIEKS, nada noppes...
IDE kabel omgewisseld... en toen bleef zelfd mijn schermpje blank...
wat in hemelsnaam doe ik nu toch fout!!!!!