yamaha a4000 bug

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
listen to this:

als je een parameter van een effect moduleert door d program lfo (gelijk welk efect het doet er niet toe )bijvoorbeeld de 2 d eparameter van gelijk welk effect ,als je achteraf de program lfo uitschakelt (die de effect parameter moduleeert)
en je gaat terug naar je effect ,als je dan de parmeter van het effect verandert (die zonet werden gemoduleerd door de program lfo )dan gebeurt er niks , de effect parameter stuurt geen waarde/info meer .snap je?
Ik vindt het gewoonweg heeel vreemd dat ik pas na 2 jaar op deze bug(een grote )ben gestoten .

dus gewoon een parameter laten moduleren door de progrm lfo en dan de program lfo achteraf uitschakelen,al je dan de effect parameter opnieuw verandert(diegene die zonet werd gemoduleerd door de program lfo ) gebeurt er niks ........

grote bug moest ik kunnen programeren ik zou meteen aan de slag gaan

Origineel geplaatst door the tall lad
dank voor de vele reactie.....
voel mij echt de paria van het synthforum :(

hey,... sorry,.. ik had best wel wilen reageren,... maar ehm... ik zit nog niet zo diep in die aX000 samplers.. dus had nog geen idee waar je het over had,.. maar zodra ik mijn a5000 op de rails heb,.. ga ik zeker proberen of dat bij mij ook hetzelfde geval is,...

:)

Volgens mij heeft iemand al eerder een topic hierover geopend...

ow! En kijk eens??? Hier nog iemand.

En nu breekt me de klomp! Kijk hier nou eens!

Ik denk dat deze thread wel op slot kan, aangezien er al 3 threads over zijn...

-C-

tja aangezien jije een yamaha sampler hebt zou je het eventueel eens kunnen proberen ,ben er mij wel van bewust dat dit al de vierde maaal is dat ik deze thread plaats dus als je wil dat het slot erop kan doe dan even de test
:stupid

als je toch zo goed weet waaar de oude lkinks stonden waarom deed je dan niet de moeite om de bug uit te testen?

of weet jij ook niet hoe je sampler werkt

:(

s h lo as e

thanks ,nu ben ik er tenminste zeker van dat het om een bug gaaat en dat het niet enkel aan mijn sampler ligt ..maar de bug corrigeren dat kan ik niet sorry ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back