• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Korg EA1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Ik heb te koop een Korg EA1 synthmodule, de bekende uit de Electribe Serie. Omdat ik nu ook een MS2000R heb is deze eigenlijk overbodig geworden.
Dus gaat ie weg, voor 150 euro, incl. handleiding, adapter en verzekerd opsturen (hij wordt alleen verstuurd, geen thuisbezoek graag i.v.m. moeilijke situatie thuis vanwege mijn moeder - thuisbezoek te druk voor haar).

Wie zoekt er nog zo'n mooi bakkie??

Phochos:D

Geachte operators,

Mag toch weer een slotje op, ga hem toch maar wel behouden voordat ik er weer spijt van ga krijgen!!!!!!!!!!!!!!

Dank U!!!!!!

Phochos:D :slotje:

Te koop Korg EA1

Te koop aangeboden een Korg EA1 Electribe synthmodule, de bekende, met handleiding en adapter. Inclusief opsturen 145 euro.

Phochos:D

De EA1 gaat weg omdat ik nu de Microkorg en MS2000R heb, dus is de EA1 overbodig.:D

Prijsverlaging, hij mag weg voor 130 euro incl. verzending.:D

Phochos:halleluja

Op deze thread mag een slotje, hij is nu wel weggegaan voor de prijs!!!:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back