Synth metamorfose kits

smackos

Gepokt en gemazeld
Benny Cohen presents: SYNTH METAMORPHOSUS (tm)

Change your cheap synthesizer into a vintage beast and be the envy of all!

"Geen geld voor echte vintage synths??? Met de speciale opplak stickers van chique merken als Sequential Circuits, Moog en ARP verander je een duffe goedkope synth in een beest!"

Volgens de importeur komt Iedere SYNTH MEAMORPHOSUS (tm) kit met een aantal maten stickers van een van de merken en 2 plakjes hout-plakplastic om op de zijkanten te plakken.

CZ1.jpg

Een casio CZ1 veranderd in een Sequential Circuits...

Volgens de ontwerpers van dit spannende produkt werken de SYNTH METAMORPHOSUS (tm) kits "ook op een psychologisch nivo...je muziek wordt er ook daadwerkelijk beter van! They eye is in the beholder...so to speak"

Heb je een link naar de importeur en of iets meer info?

:D Hehehe, grappig.

Zouden ze ook anderom maken? Zodat je van je MiniMoog een Casio kan 'maken' ?? :dubbel:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heb je een link naar de importeur en of iets meer info?

Ik vrees van niet :duivels:

Ik wou Smackos een keer een oprechte kans geven dat ie een serieus bericht zou plaatsen..

wat ze allemaal niet verzinnen tegenwoordig... :D
ik neem aan dat je niet zomaar elke synth kan veranderen in iets gezien de afmetingen v. knoppen, kast en dergelijke...
grappig maar niet echt zinvol...

wat bijv. wel grappig zou zijn is kartonnen bouwpakketten v. synths die je zelf in elkaar knipt en plakt (bestond al reeds ooit eens maar dan alleen qua 303 v. acid junkies meen ik)

Pfffff.... Dit slaat helemaal nergens op... Als je stickers op je casio plakt om het een sequential circuits te laten lijken ben je in mijn ogen best wel een sukkel eigenlijk... :Z

Origineel geplaatst door lil'markie
Pfffff.... Dit slaat helemaal nergens op... Als je stickers op je casio plakt om het een sequential circuits te laten lijken ben je in mijn ogen best wel een sukkel eigenlijk... :Z

Nee dan ben je pas echt de man. :D

:dubbel: Beter dan een 'ik rem voor dieren'-sticker op je MemoryMOOG !

Ik heb van dat strijk-on papier waar je een design op kan uitprinten. Dat strijk je dan met een strijkijzer op je synth. Voor een kleine vergoeding wil ik best uw moog versieren }:|

Ve-heeeeet! Heb je ook stickers om een modular van die Casio te maken? :eureka:

:P

Inderdaad dat ben je THE MAN met deze supercoole METAMORPHOSUS(tm) kits!

Ik kreeg ook nog dit voorbeeld:

arpkawai.jpg

Een Kawai K1 veranderd in een exotische ARP...van 3e rangs rommelmarkt synthje..1 2 3...veranderd in een prestige object waar je vrienden jaloers van zullen zijn!

Origineel geplaatst door 6 trak
is dit niet net zoiets als een Ferrari sticker op een Mini plakken...
loik hoor maar dan ziet men toch nog steeds dat het gewoon een Mini is...?!
en al zouden ze het niet eens zien dan merken ze het wel qua acceleratie en topsnelheid :D

Juist. Iedereen die zich laat foppen door zo'n stikker weet toch uberhaubt niet wat een Moog of een Arp is? Dit is alleen ontzettend leuk (:frons: ) om je synthje een persoonlijk tynthje te geven.

Origineel geplaatst door smackos
Een Kawai K1 veranderd in een exotische ARP...van 3e rangs rommelmarkt synthje..1 2 3...veranderd in een prestige object waar je vrienden jaloers van zullen zijn!

Mocht ik vrienden hebben, dan zou ik deze kits in een onwaarschijnlijk tempo aanschaffen om heel mijn, nu verborgen gehouden, collectie casio synthesizers van enige grandeur te voorzien. Maar, helaas ...

Back