Hallo!
Hier een vraag van een nieuwe forumist
.
Weet iemand een programma waarmee je data van een "onleesbare" smartmediacard kan afhalen? Het gaat om het volgende probleem: Ik heb een ongeformatteerde smartcard gebruikt voor mijn Yamaha RS7000 en hier bestanden opgezet. Dit werkte prima, totdat ik het kaartje in mijn usb smartmedia reader voor de pc stopte (hij werd toen nog gewoon goed door de pc gelezen) en er een sampletje erop zette. Want toen ik vervolgens het kaartje weer in de RS deed, gaf de RS aan alsof er geen kaart inzat. Toen ik dit kaartje weer terug in de pc smartreader stopte gaf windows de melding of ik het ongeformatteerde kaartje wilde formatteren. Nou nee dus
! Want er staan een paar kostbare save files op! Deze zijn alleen niet meer beschikbaar...
Met een aantal recovery tools heb ik tevergeefs geprobeerd de bestanden eraf te halen (ik heb immers nog niets deleted, laat staan geformatteerd), maar die tools kunnen alleen vrij gangbare bestandstypen recoveren zoals .doc, .wav etc. Ik zoek dus iets wat .R2P (rs7000) bestanden kan vinden en herstellen of gewoon alles wat het tegenkomt kan herstellen. Weet iemand mij te helpen, want ik heb al een aardige google en forumsearch gedaan, zonder resultaat
.
Alvast ontzettend bedankt
Hier een vraag van een nieuwe forumist
.Weet iemand een programma waarmee je data van een "onleesbare" smartmediacard kan afhalen? Het gaat om het volgende probleem: Ik heb een ongeformatteerde smartcard gebruikt voor mijn Yamaha RS7000 en hier bestanden opgezet. Dit werkte prima, totdat ik het kaartje in mijn usb smartmedia reader voor de pc stopte (hij werd toen nog gewoon goed door de pc gelezen) en er een sampletje erop zette. Want toen ik vervolgens het kaartje weer in de RS deed, gaf de RS aan alsof er geen kaart inzat. Toen ik dit kaartje weer terug in de pc smartreader stopte gaf windows de melding of ik het ongeformatteerde kaartje wilde formatteren. Nou nee dus
! Want er staan een paar kostbare save files op! Deze zijn alleen niet meer beschikbaar... Met een aantal recovery tools heb ik tevergeefs geprobeerd de bestanden eraf te halen (ik heb immers nog niets deleted, laat staan geformatteerd), maar die tools kunnen alleen vrij gangbare bestandstypen recoveren zoals .doc, .wav etc. Ik zoek dus iets wat .R2P (rs7000) bestanden kan vinden en herstellen of gewoon alles wat het tegenkomt kan herstellen. Weet iemand mij te helpen, want ik heb al een aardige google en forumsearch gedaan, zonder resultaat
.Alvast ontzettend bedankt

. Ik maak nu regelmatig back-ups, maar heb er gelukkig sinds 2004 geen last meer van gehad.