Alex Omega
a.k.a Brainthief
Hallo daar,
Ik wil meer audio uitgangen van mijn pc naar mijn mengert. Hoe krijg ik dat voor elkaar
op een eenvoudige wijze. Het hoeven er maar 2x stereo te zijn en ik ben dol gelukkig.
Ik heb een Egosys waveterminal geluidskaart....
Het lijkt mij dat je in de sequencer wel de mogelijkheid krijgt om te routen nadat de drivers geinstalleerd zijn...
Ik heb gezocht op breakout box e.d. (misschien kan ik gewoon niet zoeken
)
Het apparaatje mag ook wel INS hebben hoor maar in iedergeval 2x L+R outs zodat ik dan 6 mono uits (l+r)
naar mijn mengert heb.
Kan dat ook via USB? ik heb heel veel draadjes met MIDI interfaces tegen gekomen met o.a. midex edirol dingetjes
maar dat lijkt mij alleen midi...maar wel iets opgevangen over bandbreedte van USB en audio, dat zou wel eens niet zo lekker gaan....
TIPS en AANBEVELINGEN GRAAG!
Thanks a bunch
Ik wil meer audio uitgangen van mijn pc naar mijn mengert. Hoe krijg ik dat voor elkaar
op een eenvoudige wijze. Het hoeven er maar 2x stereo te zijn en ik ben dol gelukkig.
Ik heb een Egosys waveterminal geluidskaart....
Het lijkt mij dat je in de sequencer wel de mogelijkheid krijgt om te routen nadat de drivers geinstalleerd zijn...
Ik heb gezocht op breakout box e.d. (misschien kan ik gewoon niet zoeken
)Het apparaatje mag ook wel INS hebben hoor maar in iedergeval 2x L+R outs zodat ik dan 6 mono uits (l+r)
naar mijn mengert heb.
Kan dat ook via USB? ik heb heel veel draadjes met MIDI interfaces tegen gekomen met o.a. midex edirol dingetjes
maar dat lijkt mij alleen midi...maar wel iets opgevangen over bandbreedte van USB en audio, dat zou wel eens niet zo lekker gaan....
TIPS en AANBEVELINGEN GRAAG!
Thanks a bunch