patch sheets juno 6/60

apollo

I love syntesaizer
Ik ben op zoek naar patch sheets voor de juno 6/60. Heb al op AH, google en SF gezocht, maar niks gevonden. Ik dacht dat ik het al eens ergens tegengekomen was, maar blijkbaar niet. Is er iemand die zo'n patch sheet op PC staan heeft?

Dank. 8)

zoek je bestaande patchsheets, dus reeds met presets ingetekend of gewoon blanc?
in het laatste geval lijkt het mij toch niet zo moeilijk om ff met een beetje grafisch programma er 1tje in elkaar te flansen en wat kopien te draaien, zoveel para's heeft een 60 nou ook weer niet dus da's goed te doen...

Origineel geplaatst door 6 trak
zoek je bestaande patchsheets, dus reeds met presets ingetekend of gewoon blanc? ...in het laatste geval lijkt het mij toch niet zo moeilijk om ff met een beetje grafisch programma er 1tje in elkaar te flansen en wat kopien te draaien,
want zoveel para's heeft een 60 nou ook weer niet...

Ik zoek lege patch sheets. Helaas ben ik niet heel erg grafisch aangelegd en ik vind de originele sheets gewoon makkelijk werken.

Ik dacht dat iemand wel zo'n patch sheet staan had en dan is het maar een kleine moeite om dat hier te posten ...

ik heb een Roland Juno-60 patch sheet die weliswaar niet volledig blanco is maar 't scheelt toch niet veel
pb mij je e-mail aub

Re: patch sheets juno 6/60

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ik ben op zoek naar patch sheets voor de juno 6/60. Heb al op AH, google en SF gezocht, maar niks gevonden. Ik dacht dat ik het al eens ergens tegengekomen was, maar blijkbaar niet. Is er iemand die zo'n patch sheet op PC staan heeft?

Dank. 8)

Kun je misschien een patch sheet van een Juno-106 gebruiken? Dan kun je zoeken naar de handleiding van deze Juno. Achterin de handleiding staat een patch sheet daarvan. Ik meen dat er zelfs een link op deze forum stond.

zoiets?

Attachments

• juno6.jpg
    juno6.jpg
    67,6 KB · Bekeken: 115
Back